جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

ورزش بوشهر صاحب نام در عرصه های بین المللی است/ با تمام توان آمادگی هر خدمتی به ورزش استان هستیم

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس در آئین تکریم و معارفه مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر با بیان اینکه ورزش بوشهر صاحب نام در عرصه های بین المللی است، گفت: با تمام توان آمادگی هر خدمتی به ورزش استان هستیم.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 92160
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۰

کرونا :

ورزش بوشهر صاحب نام در عرصه های بین المللی است/ با تمام توان آمادگی هر خدمتی به ورزش استان هستیم

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، عبدالکریم جمیری نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم و عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی در آئین تکریم و معارفه مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر اظهار داشت: ورزش یکی از آن موضوعات اساسی است که در تعالی فرهنگ جامعه موثر است و متاسفانه آنگونه که باید به موضوع ورزش توجه جدی نکردیم.

وی افزود: ورزش استان بوشهر صاحب نام در عرصه های بین المللی است و پیشینه با ارزشی دارد اما وقتی در مورد ورزش استان بوشهر وارد گفتگو می شویم مشکلات اقتصادی تیم های ورزشی در ذهن تداعی می شود.

عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس گفت: استان بوشهر دارای ظرفیت‌های بسیار خوبی در حوزه های اقتصاد و انرژی است. با وجود این ظرفیت‌ها، ورزش استان بوشهر از حمایت‌های مالی بی‌بهره مانده است و با چالش‌های جدی روبرو است.

جمیری بیان داشت: از وزارت ورزش گله‌‍مندیم. باید به احترام این ظرفیت‌ها و استعدادهای ورزشی در استان بوشهر حداقل یک معاون وزیر در این مراسم حضور پیدا میکرد تا قوت قلبی برای ورزشکاران، مدیران ورزشی و مدیریت جدید اداره کل ورزش و جوانان باشد.

وی افزود: امیدوار هستیم که این عدم حضور به گونه دیگری جبران شود و ما شاهد کمک ها و حمایت های جدی تری از ناحیه وزارت ورزش و جوانان باشیم.

عبدالکریم جمیری با اشاره به بخش فراموش شده جوانان، تصریح کرد: گاه می‌بینیم که بخش جوانان فراموش شده و در خصوص ورزشکاران هم ما به حداقل‌ها اکتفا کرده ایم. امید است با یک نگاه جدید در وضعیت فعلی بازنگری صورت گیرد تا شاهد شرایط بهتری باشیم.

ساختار اداره شیلات آب‌های داخلی در اداره‌کل چابهار مستقر می شود
دنبال کنید

نماینده مردم بوشهر،گناوه و دیلم در مجلس در پایان ضمن قدردانی از زحمات صالح احمدی، برای جمالی در جایگاه جدید آرزوی موفقیت کرد و اعلام داشت: با تمام توان آمادگی داریم هر خدمتی که از دست ما برمی‌آید به برای ورزش استان داشته باشیم./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi