جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

پیگیری وضعیت آب و برق استان گیلان/کشاورزان آب و روستا برق ندارند

نماینده مردم رشت در مجلس گفت: وزیر نیرو بابت پیگیری افزایش غیرمتعارف قیمت آب بهاء کشاورزان و فرسودگی کابل‌های برق روستاها در روزهای آینده به استان گیلان می‌آید.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 92154
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۸

کرونا :

پیگیری وضعیت آب و برق استان گیلان/کشاورزان آب و روستا برق ندارند

جبار کوچکی نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت درباره وضعیت آب بهای کشاورزان استان گیلان، گفت: متاسفانه سال گذشته وزارت نیرو قیمت آب بهاء کشاورزان را ۳۰۰ درصد افزایش داد و با توجه به عدم تامین آب کشاورزان و افزایش بیش از عرف قیمت آب بهاء، هفته گذشته وزیر نیرو را در این رابطه مورد سوال قرار دادم.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قیمت آب بها را باید ستاد تنظیم بازار مشخص کند نه خود وزارت نیرو که از این افزایش قیمت نفع می‌برد، افزود: با این وجود آقای وزیر قول داد پس از بررسی از این پس کف قیمت را محاسبه کنند، البته کمیسیون اصل ۹۰ نیز در حال پیگیری موضوع است.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شبکه برق استان نیز فرسوده شده به همین دلیل بسیاری از روستاها با خاموشی مواجه هستند، ادامه داد: اگرچه قرار بود وزارت نیرو  ۴ هزار کیلومتر کابل خودنگهدار به ما بدهند اما به این تعهد خود نیز عمل نکرده‌اند بنابراین مقرر شد، وزیر نیرو در ماه جاری به گیلان سفر کرده و مشکلات استان را در حوزه آب و برق مورد بررسی قرار دهد./

پایان پیام  

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi