شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

حضور وزیر راه و شهرسازی در رامهرمز؛ اختصاص اعتبار برای تکمیل پروژه های جاده ای

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس گفت: در روزهای اخیر وزیر راه و شهرسازی بازدیدی از پروژه های جاده ای حوزه انتخابیه داشتند تا از نزدیک در جریان آخرین وضعیت این پروژه ها قرار گرفته باشند و اقدامات لازم برای تسریع در تکمیل آنها را انجام دهند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 92076
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۸

کرونا :

حضور وزیر راه و شهرسازی در رامهرمز؛ اختصاص اعتبار برای تکمیل پروژه های جاده ای

ابراهیم متینیان در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به بازدید وزیر راه و شهرسازی از پروژه های حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: در روزهای اخیر وزیر راه و شهرسازی بازدیدی از پروژه های جاده ای حوزه انتخابیه داشتند تا از نزدیک در جریان آخرین وضعیت این پروژه ها قرار گرفته باشند و اقدامات لازم برای تسریع در تکمیل آنها را انجام دهند.

وی افزود: همچنین با حضور وزیر راه و شهرسازی عملیات تعریض جاده‌ی مهم و پرخطر رامهرمز به سمت رامشیر حدفاصل رامهرمز به سه راهی مشراگه که مطالبه‌ی به‌حق و چندین ساله مردم استان خوزستان بوده شروع شد باید گفته شود در ماه های اخیر این جاده پرخطر دارای ردیف بودجه ملی و کد اعتباری گردید.

نماینده مردم رامهرمز در مجلس گفت: پس از اخذ ماده ۲۳ برای این جاده استراتژیک، وزارت راه و شهرسازی اقدامات آن را انجام داد تا مراحل مناقصه آن با تهاتر نفت انجام پذیرد لذا این راه ارتباطی بسیار مهم با اعتباری بالغ بر ۵۵۰ میلیارد تومان از محل تهاتر نفت، تحویل قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) به عنوان پیمانکار و مجری انتخاب و  رسما عملیات اجرایی این طرح بزرگ شروع شد.

عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان عنوان کرد: براساس تعهدات اخذ شده در کمترین زمان ممکن این پروژه به احسن وجه اجرایی و آماده ی بهره برداری خواهد شد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi