جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

۳ شهرداری جدید در استان کهگیلویه و بویراحمد تاسیس می‌شود

فرزاد بابکان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اشاره به صدور مجوز ۳ شهرداری جدید در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مجوز تاسیس شهرداری‌ها در سپیدار از توابع شهرستان بویراحمد، قلعه ممبی در شهرستان بهمئی و سرآسیاب یوسفی از توابع بهمئی صادر شده است. مدیرکل امور شهری استاندار در ادامه با بیان اینکه

اختصاصی کرونا

کد خبر : 92037
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۶

کرونا :

۳ شهرداری جدید در استان کهگیلویه و بویراحمد تاسیس می‌شود

فرزاد بابکان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اشاره به صدور مجوز ۳ شهرداری جدید در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مجوز تاسیس شهرداری‌ها در سپیدار از توابع شهرستان بویراحمد، قلعه ممبی در شهرستان بهمئی و سرآسیاب یوسفی از توابع بهمئی صادر شده است.

مدیرکل امور شهری استاندار در ادامه با بیان اینکه اکنون تعداد شهرداری های استان کهگیلویه و بویراحمد به ۲۲ شهرداری رسیده است گفت: باید شوراهای اسلامی در این سه منطقه در اسرع وقت شهردار را انتخاب و به ما معرفی کنند.

وی در بخش دیگری از اظهارات خود با اشاره به نظارت‌های مستمر بر عملکرد شهرداری‌ها گفت مشکلات شهرداری ها همچنین در خود استان و در مرکز توسط استانداری پیگیری می شود و اکنون مسئولان ارشد استانی دغدغه زیادی در خصوص شهرداری‌های استان داشته و تا آنجا که می‌توانند در پی رفع مشکلات هستند.

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi