پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

برنامه‌ریزی برای سفر وزرای ارشاد و گردشگری به ارومیه

نماینده مردم ارومیه در مجلس، از برنامه‌ریزی صورت گرفته برای سفر وزرای فرهنگ و ارشاد اسلامی و میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه به ارومیه در هفته پیش‌رو خبر داد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 91857
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۷

کرونا :

برنامه‌ریزی برای سفر وزرای ارشاد و گردشگری به ارومیه

سید سلمان ذاکر در گفت‌وگو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، با اشاره به برنامه‌ریزی‌هایی که برای سرکشی به حوزه انتخابیه در هفته پیش‌رو انجام داده است، گفت: این هفته قرار است با کمک مسئولان مربوطه به بررسی مشکل تامین آب شرب و آسفالت راه‌ها در حوزه انتخابیه بپردازیم.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: رفع اختلاف مردم با منابع طبیعی، عدم اجرای طرح هادی و آسفالت راه‌ها در روستاها از دیگر مشکلاتی است که در سرکشی به حوزه انتخابیه پیگیری خواهیم کرد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، تاکید کرد: بخشی از مشکلات نیز به نحوه سیاستگذاری‌ها و عدم اجرای مصوبات استانداری، شورای اداری استان و شهرستان و سفر رییس جمهور برمی‌گردد که باید پیگیری کنیم و نیاز به برگزاری جلساتی در این زمینه وجود دارد.

عضو مجمع نمایندگان استان آذربایجان غربی در مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: به دنبال دعوت به عمل آمده قرار شده است که وزرای فرهنگ و ارشاد اسلامی و میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه در هفته پیش‌رو به ارومیه سفر کنند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi