پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

3 دستور ویژه در ستاد برداشت گندم گچساران/ مسئولان مراقب آتش سوزی‌ها باشند

به گزارش کرونا از گچساران جلسه برداشت گندم شهرستان گچساران با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد. در این جلسه که در فرمانداری شهرستان گچساران برگزار شد حسن رضاپور مدیر کل اقتصادی استانداری ضمن تشکر ویژه از همه کسانی که در حوزه کشاورزی زحمت می کشند یادآور شد: همه باید شکرگذار رحمت الهی به

اختصاصی کرونا

کد خبر : 91764
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۱

کرونا :

3 دستور ویژه در ستاد برداشت گندم گچساران/ مسئولان مراقب آتش سوزی‌ها باشند

به گزارش کرونا از گچساران جلسه برداشت گندم شهرستان گچساران با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

در این جلسه که در فرمانداری شهرستان گچساران برگزار شد حسن رضاپور مدیر کل اقتصادی استانداری ضمن تشکر ویژه از همه کسانی که در حوزه کشاورزی زحمت می کشند یادآور شد: همه باید شکرگذار رحمت الهی به پاس بارش های فراوان در سطح استان باشیم و سجده شکر به جا بیاوریم.

وی عنوان کرد: همه دست اندرکاران در استان و شهرستان باید وظایف محوله را به نحو مطلوب انجام دهند و هیچ عذری از هیچ دستگاه دولتی برای خدمت رسانی به کشاورزان پذیرفته نیست.

این مسئول در بخش دیگری از صحبت های خود جهاد کشاورزی را به زمینه سازی برای حضور کمباین های مهاجر در شهرستان مکلف و تاکید کرد که شرکت پخش فراورده های نفتی، راهداری و حمل و نقل جاده ای، نیروی انتظامی و بقیه دستگاه های مسئول نهایت همکاری را در فصل برداشت داشته باشند.

رضاپور پیش بینی تمهیدات لازم برای جلوگیری از آتش سوزی های احتمالی، زمینه‌سازی برای حمایت از سیلوی مکانیزه ذخیره گندم شهرستان گچساران در راستای ذخیره سازی گندم با کیفیت و پیش بینی سوخت مورد نیاز کامیون های حمل گندم را از دیگر ضرورت‌ها عنوان کرد.

در این نشست ادارات مسئول نقطه نظرات و پیشنهادات خود را مطرح و فرماندار شهرستان  گچساران در پایان جلسه ضمن تشکر از حضور همه دست اندرکاران از اهتمام فرمانداری شهرستان برای مدیریت مطلوب فرایند برداشت محصول گندم در شهرستان خبر داد

 


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi