پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

بهره برداری از مدرنترین دستگاه سی تی اسکن ایران در بیمارستان خلیج فارس جزیره خارگ با ارزش ۱۶ میلیارد تومان

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس از بهره برداری از مدرنترین دستگاه سی تی اسکن ایران، در بیمارستان خلیج فارس جزیره خارگ با ارزش ۱۶ میلیارد تومان خبر داد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 91719
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۶

کرونا :

بهره برداری از مدرنترین دستگاه سی تی اسکن ایران در بیمارستان خلیج فارس جزیره خارگ با ارزش ۱۶ میلیارد تومان

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، عبدالکریم جمیری نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم و عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی در مراسم بهره‌برداری از دستگاه سی تی اسکن بیمارستان خلیج فارس گفت: مشکلات مردم خارگ متعدد است اما برای به نتیجه رسیدن آن باید مسایل اولویت‌بندی می‌شد. یکی از اولویت‌ها وجود سی تی اسکن در خارگ بود که خوشبختانه امروز شاهد بهره‌برداری از آن هستیم.

وی افزود: یکی از مسائلی که در کنار تجهیز بیمارستان ها باید به آن توجه داشت حضور پزشک متخصص است.مکان، تجهیز در موضوع درمان اهمیت دارد اما نیروی متخصص میتواند زمینه اطمینان برای مردم و پرسنل نفت ساکن در جزیره خارگ ایجاد کند.

جمیری بیان کرد: امیدوارم با تغییر نگاهی که در مجموعه نفت بوجود آمده، نسبت به مسئولیت های اجتماعی در خارگ و شمال استان بوشهر دید ویژه ای داشته باشند تا کیفیت درمان ارتقا پیدا کند.

گفتنی است؛ مدرنترین دستگاه سی تی اسکن ایران در بیمارستان خلیج فارس جزیره خارگ با اعتبار ۱۶میلیارد تومان با حضور آیت الله صفایی امام جمعه بوشهر، نماینده بوشهر،گناوه و دیلم در مجلس، معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران طی مراسمی افتتاح شد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi