شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

قصابان متخلف بهمئی با جریمه 45 میلیونی نقره‌داغ شدند/ برخورد با 6 قهوه‌‌فروشی متخلف

به گزارش کرونا از بهمئی گشت مشترک بازار شهر لیکک با حضور نمایندگان ادارات متولی برگزار شد. در گشت مشترک بازار شهر لیکک با حضور بازرسان جهاد کشاورزی اداره صمت ، اداره اماکن ، اداره تعزیرات و اتاق اصناف از همه واحدهای قصابی بازرسی شده که با محرز شدن تخلفات گرانفروشی و عدم درج قیمت

اختصاصی کرونا

کد خبر : 91683
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۴:۰۴

کرونا :

قصابان متخلف بهمئی با جریمه 45 میلیونی نقره‌داغ شدند/ برخورد با 6 قهوه‌‌فروشی متخلف

به گزارش کرونا از بهمئی گشت مشترک بازار شهر لیکک با حضور نمایندگان ادارات متولی برگزار شد.

در گشت مشترک بازار شهر لیکک با حضور بازرسان جهاد کشاورزی اداره صمت ، اداره اماکن ، اداره تعزیرات و اتاق اصناف از همه واحدهای قصابی بازرسی شده که با محرز شدن تخلفات گرانفروشی و عدم درج قیمت تعداد سه واحد از آنها جریمه و دستور پلمب برای آنها صادر شدند.

زکی نژاد مدیر جهاد کشاورزی بیان داشت: بازرسی ها طبق برنامه زمان بندی شده در تمامی ایام هفته بصورت گشت مشترک انجام خواهد گرفت و با کوچکترین تخلفی برخورد خواهد شد.

وی ادامه داد: در صنف قصابان طی جلسه ای مشترک با حضور همه اعضا تعیین نرخ شهرستان با آنالیز قیمت انواع گوشت قرمز و در نظر گرفتن همه آیتم ها نرخ نهایی آنها مصوب شده که طی نرخنامه ای به همه قصابان ابلاغ شده و همه موظف به درج نرخنامه در دید مشتری در واحد قصابی خود بوده و موظف به رعایت قیمت مشخص شده می باشند و در صورت تخطی از این قیمت با متخلفین برخورد قاطع خواهد شد. 

زکی نژاد در ادامه بیان داشت: شهروندان در صورت مشاهده کوچکترین تخلف در واحدهای قصابی شهرستان در صورت امکان بصورت مستند به مجموعه جهاد کشاورزی و دیگر اعضای ستاد گزارش دهند تا در اسرع وقت از آنها بازرسی شود.

مدیر اداره صنعت معدن وتجارت و رئیس کمیسیون نظارت شهرستان گفت: با کسانی که در این وضعیت اقتصادی چشم به سفره مردم با گران فروشی دارند بدون اغماض برخورد و اشد مجازات را برای آنها در نظر خواهیم گرفت. 

امام جمعه یاسوج:سفیران روسیه و انگلیس باید عذرخواهی کنند
دنبال کنید

فرزاد دموری بیان داشت: قبول مسئولیت یعنی خدمت صادقانه به مردم در انجام وظیفه که این مهم در اولویت کاری ما قرار گرفت. 

وی خاطر نشان کرد: هر چند احترام بازاریان و اصناف سرلوحه کار ما قرار دارد و همانگونه که وظیفه داریم از مصرف کننده که مردم هستند حمایت کنیم از تولید کننده و خدمات رسان که همان اصناف حمایت خواهیم کرد در همین راستا از بازاریان با انصاف که شناسای شده اند در آینده نزدیک نیز تقدیر خواهیم کرد.

دموری در پایان افزود: پیرو گزارشات مردمی در هفته جاری با ۶ واحد قهوه فروشی که قیمت مصوب را رعایت نکرده اند تحت عنوان گران فروشی برخورد شد و به تعزیرات حکومتی جهت اجرای حکم معرفی شدند.

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi