جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

گامی در راستای احقاق حق مردم بهمئی از حق آلایندگی/ موفقیت شهرداری لیکک در رای قضایی 134 میلیارد تومانی

عباس مشیری در گفت وگو با خبرنگار فارس در بهمئی از صدور رای محکومیت امور مالیاتی خوزستان به طرفیت شهرداری لیکک خبر داد و گفت: با تلاش ها و پیگیری های فراوان این شهرداری در جهت دریافت سهم عوارض حق آلایندگی از نفت موثر واقع شد و حکم دادگاه مبنی بر محکومیت ۱۳۴ میلیارد تومانی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 91653
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۵

کرونا :

گامی در راستای احقاق حق مردم بهمئی از حق آلایندگی/ موفقیت شهرداری لیکک در رای قضایی 134 میلیارد تومانی

عباس مشیری در گفت وگو با خبرنگار فارس در بهمئی از صدور رای محکومیت امور مالیاتی خوزستان به طرفیت شهرداری لیکک خبر داد و گفت: با تلاش ها و پیگیری های فراوان این شهرداری در جهت دریافت سهم عوارض حق آلایندگی از نفت موثر واقع شد و حکم دادگاه مبنی بر محکومیت ۱۳۴ میلیارد تومانی امور مالیاتی خوزستان صادر شد.

شهردار شهر لیکک تصریح کرد: به دنبال عدم پرداخت سهم عوارض آلایندگی از نفت توسط امور مالیاتی خوزستان، ابتدا این شهرداری با همکاری و تلاش مسئولین استانی، نماینده مردم در مجلس و خاصه شورای شهر رایزنی ها و تلاش فراوانی داشته که متاسفانه با گذر زمان و وعده های تحقق نیافته مسئولین مربوطه در خوزستان و سازمان های مرکزی در تهران مواجه شدیم.

وی گفت: به همین علت پیگیری قضایی را در پیش گرفتیم و در جهت جلوگیری از تضییع حق و بهره بردن از فرصت، شهرداری همزمان توسط وکلا و نمایندگان حقوقی خود اقدام به طرح شکایت علیه شرکت نفت و سازمان امور مالیاتی کرد.

این مسئول افزود: با دریافت استعلامات لازم و نظریه دیوان عالی کشور و دعوت از کارشناسان خبره کشوری در حوزه نفت و گاز و بعد از تلاش ها و پیگیری های جدی در حوزه قضایی در نهایت این شهرداری توانست امور مالیاتی خوزستان را محکوم به پرداخت ۱۳۴ میلیارد تومان سهم عوارض آلایندگی کنند.

مشیری از حمایت و همکاری شورای شهر، نمایندگان حقوقی شهرداری، وکلای پرونده و حوزه قضایی شهرستان بهمئی خاصه دادگستری کل استان و رئیس دادگستری شهرستان که با رعایت بی طرفی و تبعیت از قانون در جهت اجرای عدالت و احقاق حق مردم بهمئی نهایت جدیت و تلاش و انصاف را داشته اند تشکر کرد.

مراسم شام غریبان در دیشموک برگزار شد
دنبال کنید

شهردار شهر لیکک در پایان تاکید کرد که در جهت احقاق حق مردم بهمئی از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد و تمام توان خود را در مسیر خدمت به شهروندان بکار خواهیم گرفت.

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi