جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

ضرورت اتصال آب شرب شهرک صنعتی شهرکرد

نماینده مردم شهرکرد در مجلس گفت: اتصال آب شرب شهرک صنعتی شهرکرد ظرف چند روز آینده انجام شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 91589
تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۰

کرونا :

ضرورت اتصال آب شرب شهرک صنعتی شهرکرد

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، احمد راستینه  در نشست بررسی موانع تولید مراکز صنعتی شهرکرد، ضمن تاکید بر اتصال آب شرب شهرک صنعتی شهرکرد چند روز آینده، اظهار کرد: برای تأمین نیروی تخصصی و کار ساده مورد نیاز واحدهای صنعتی، گروهی پژوهشی موضوع را بررسی می‌کنند و به زودی نیاز این واحدها رفع می‌شود.

وی افزود: تأمین اتوبوس مورد نیاز اتوبوسرانی شهری شهرک صنعتی با همکاری شهرداری شهرکرد و پیگیری تخصیص تسهیلات تبصره ۱۸ باقی مانده از سال ۱۴۰۱ در سه ماهه اول امسال انجام گرفته است.

راستینه با اشاره به مشکل مطرح شده در زمینه کمبود نیروی کارگر در برخی از شهرستان‌های استان گفت: با انجام کار پژوهشی دقیق در راستای تحصیلات و اشتغال مرتبط فارغ‌التحصیلان، فرهنگ سازی و پیوست فرهنگی در راستای کسب رزق حلال، بررسی آمار میدانی استان به صورت دقیق و نیازمندی آموزش‌های فنی و حرفه‌ای برای آماده‌سازی و تربیت نیروی انسانی هستیم، تا بتوانیم به یک آمار و پایش دقیق برسیم و نیروهای مرتبط با مشاغل موجود در سطح استان را آموزش داده و بکارگیری کنیم.

راستینه همچنین در مورد اعطای تسهیلات اظهار کرد: مدیران بانک‌ها تعامل بسیار زیادی در راستای اعطای تسهیلات دارند ولی باید بدنه کارشناسی بانک‌ها برای تسریع در ارائه خدمات و پرداخت تسهیلات تقویت شود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi