پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

تیم اقتصادی کهگیلویه و بویراحمد پای کار رفع مشکل سرمایه‌گذاران واحدهای تولیدی

به گزارش کرونا از یاسوج، محسن ضامن‌فر در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید که با پنج دستور کار برگزار شد، گفت: نشست‌های کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با هدف بررسی مشکلات واحدهای تولیدی با حضور دستگاه‌ها و بانک‌ها برگزار و تاکنون اقدامات سازنده‌ای در جهت رفع مشکلات تولیدکنندگان انجام شده است. مدیرکل

اختصاصی کرونا

کد خبر : 91391
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۱

کرونا :

تیم اقتصادی کهگیلویه و بویراحمد پای کار رفع مشکل سرمایه‌گذاران واحدهای تولیدی

به گزارش کرونا از یاسوج، محسن ضامن‌فر در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید که با پنج دستور کار برگزار شد، گفت: نشست‌های کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با هدف بررسی مشکلات واحدهای تولیدی با حضور دستگاه‌ها و بانک‌ها برگزار و تاکنون اقدامات سازنده‌ای در جهت رفع مشکلات تولیدکنندگان انجام شده است.

مدیرکل سرمایه‌گذاری استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: نشست امروز کارگروه تسهیل که سومین نشست سال جاری بود مصوباتی از جمله دو مورد امهال بانکی و استمهال بانکی داشت و یک مورد از موارد مطرح شده مربوط به مطالبه شهرک‌های صنعتی از سرمایه‌گذار بود که زمانی برای پرداخت مطالبات مشخص کردیم.

وی با بیان اینکه نگاه ستاد تسهیل حذف قوانین دست و پا گیر حوزه تولید است گفت: مقام معظم رهبری بیش از یک دهه است که شعارهای سال را در حوزه اقتصادی نام‌گذاری می‌کنند که بیانگر نگاه ویژه ایشان به حوزه اقتصادی و تولیدی است.

ضامن‌فر در خصوص برنامه‌های تیم اقتصادی استان برای تحقق شعار “مهار تورم، رشد تولید” گفت: تلاش تیم اقتصادی استان تحقق شعار سال است و از همه ظرفیت‌ها برای رسیدن به این مهم استقاده می‌کنیم.

مدیرکل سرمایه‌گذاری استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد:  سرمایه‌گذار هر واحد مشکل‌دار که به حوزه اقتصادی استانداری مراجعه می‌کند برای رفع مشکل جلسه با دستگاه‌های مربوطه و بانک‌ها برگزار می‌کنیم و از همه ظرفیت‌ها برای گره‌گشایی از مشکلات تولیدکنندگان استفاده می‌کنیم.

وی از برگزاری جلسات کارگروه تسهیل در شهرستان‌ها و محل واحدهای تولیدی خبر داد و افزود: جلسات کارگروه با کمیت برگزار  و برای تامین تسهیلات واحدهای تولیدی با مسئولان کشوری رایزنی می‌کنیم.

تبدیل اُمیکرون به سویه غالب در کشور/ وزارت بهداشت: دز سوم واکسن را بزنید
دنبال کنید

ضامن‌‌فر بیان کرد: همچنین بنا داریم از ظرفیت سفر رئیس جمهور برای رفع مشکلات تولیدکنندگان استفاده کنیم تا در سال “مهار تورم، رشد تولید” شاهد رونق واحدهای استان و پایداری اشتغال باشیم.

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi