چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاکید مدیرکل اقتصادی و دارایی کهگیلویه و بویراحمد بر حمایت از واحد تولیدی دانش‌بنیان سینره

به گزارش کرونا از یاسوج، طاهر شریف‌پور مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کهگیلویه و بویراحمد در دیدار با مسئولان شرکت تولیدی سینره از برندهای آرایشی بهداشتی در کشور با بیان اینکه مقام معظم رهبری در سالهای اخیر به موضوع تولید و حمایت از واحدهای دانش بنیان تاکید زیادی دارند گفت اظهار کرد: شرکت سینره

اختصاصی کرونا

کد خبر : 91379
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۶

کرونا :

تاکید مدیرکل اقتصادی و دارایی کهگیلویه و بویراحمد بر حمایت از واحد تولیدی دانش‌بنیان سینره

به گزارش کرونا از یاسوج، طاهر شریف‌پور مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کهگیلویه و بویراحمد در دیدار با مسئولان شرکت تولیدی سینره از برندهای آرایشی بهداشتی در کشور با بیان اینکه مقام معظم رهبری در سالهای اخیر به موضوع تولید و حمایت از واحدهای دانش بنیان تاکید زیادی دارند گفت اظهار کرد: شرکت سینره یک از شرکت‌های دانش بنیان و از برندهای تولیدی آرایشی بهداشتی در کشور بوده که در حوزه تولید یکی از موفق ترین ها در کشور به شمار می‌رود.

وی در ادامه با بیان اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد به چنین واحدهای تولیدی دانش بنیان نیاز دارد و لازم است که مسئولان استانی و شهرستانی پیگیر مشکلات چنین واحدهای تولیدی باشند یادآور شد: ما نیز به نوبه خود در راستای کمک به دانش بنیان ها با تسهیلگری به رفع مشکلات آن‌ها اهتمام داریم.

شریف‌پور تصریح کرد: به بانک‌ها توصیه می‌کنیم که چنین واحدهای تولیدی موفق و اثرگذار را حمایت کنند نباید واحدهای تولیدی مانند سینره که فراز و فرودی در حوزه تولید نداشته و در یک مسیر مشخص حرکت می کنند گرفتار بروکراسی‌های اداری و بانکی شوند.

وی خاطرنشان کرد: برای رفع مشکلات چنین واحدهایی هر نوع کمکی از دست اداره کل امور اقتصادی و دارایی بر بیاید انجام خواهیم داد.

شریف‌پور با تاکید بر این که با داشتن چنین واحدهای برتر با محصولات با کیفیت باید خریدهای ما از چنین واحدهای نمونه و با کیفیت باشد یادآور شد: دستگاه‌های تابعه ما و همچنین سایر دستگاه‌های اداری نیز برای کمک به چنین واحدهایی خریدهای خود را از آن‌ها انجام دهند.

آمار قابل توجه از ثبت‌نام مجردها درطرح نهضت ملی مسکن/ چه تعداد از ثبت‌نامی‌ها زنان هستند؟
دنبال کنید

در ادامه مدیرعامل شرکت سینره با بیان اینکه این واحد تولیدی در سال های اخیر در راستای عمل به فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر تولید و اشتغال و همچنین تولیدات دانش بنیان گام‌های مثبتی برداشته گفت: سال گذشته ۸۰۰ هزار دلار از طرف شرکت سینره صادرات داشتیم برای مثال به میزان ۱۵ هزار تن مایع دستشویی وارد بازار داخلی شده است.

گرجی مدیرعامل شرکت سینره یادآور شد: این واحد تولیدی در راستای ایجاد اشتغال تاکنون فرزندان زیادی از استان و منطقه را به کار گرفته و در حوزه اشتغال زایی از واحدهای پیشرو در استان به شمار می رود همچنین به افزایش منابع بانکی کهگیلویه و بویراحمد کمک کرده است.

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi