سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

اجرای ۲۹۸ میلیارد طرح برق‌رسانی در گچساران

علی محمد آقایی در گفت و گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: در برخی از نقاط شهر دوگنبدان طرح تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار برای پایداری شبکه و جلوگیری از سرقت در دست اجراست. وی بیان کرد: در این شهرستان ۱۶ طرح برق رسانی با اعتبار ۲۹۸ میلیارد ریال در دست اجراست. 

اختصاصی کرونا

کد خبر : 91364
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۹

کرونا :

اجرای ۲۹۸ میلیارد طرح برق‌رسانی در گچساران

علی محمد آقایی در گفت و گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: در برخی از نقاط شهر دوگنبدان طرح تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار برای پایداری شبکه و جلوگیری از سرقت در دست اجراست.

وی بیان کرد: در این شهرستان ۱۶ طرح برق رسانی با اعتبار ۲۹۸ میلیارد ریال در دست اجراست.     

بخشدار مرکزی گچساران تصریح کرد: این طرح ها شامل اصلاح و تبدیل سیم به کابل هفده دستگاه فرهنگیان، تبدیل سیم به کابل شهرک میکانیک ها، روشنایی شهری، روشنایی روستایی، اصلاح و توسعه فیدر دومداره امامزاده جعفر، اصلاح و توسعه ایستگاه ساران تا فلکه نرگسی است.

آقایی عنوان کرد: به دلیل تقویت ولتاژ و پایداری شبکه انتقال برق به امامزاده جعفر تعویض سیم از ۱۲۰ به ۲۴۰(دوبرابر کردن ظرفیت انتقال برق ) شبکه های برق در دست اجراست.

 وی گفت: هم اکنون اجرای خط ۲ مداره به طول ۶ و ۲ دهم کیلومتر از سی ان جی شهرداری دوگنبدان تا کشتارگاه این شهرستان در حال انجام است که تاکنون ۲ کیلومتر آن اجرا شده و مابقی در روزهای آینده انجام خواهد شد.

بخشدارمرکزی گچساران با اشاره به اینکه برای اجرای این طرح برقی ۹۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: به همین دلیل امکان قطعی برق در برخی از ساعت روز تا پایان اجرای این طرح در برخی از نقاط این شهرستان وجود خواهد داشت.

آقایی با اشاره به خاموشی های اخیر برق روستای امامزاده جعفر بیان کرد: برای جلوگیری و تامین برق این منطقه احداث پست ۱۳۲ کیلو وات ضروری می باشد و زمین مورد نیاز برای ایجاد این طرح هم اکنون آماده شده است.

نظر معاون رئیس‌ جمهور در خصوص الحاق بخشی از شهرستان کهگیلویه به گچساران+فیلم
دنبال کنید

وی افزود: با احداث این پست مشکل برق چاه های تامین اب آَشامیدنی شهر دوگنبدان، کشاورزان و صنایع تا حدودی برطرف خواهد شد.

بخشدارمرکزی گچساران اظهارکرد: طرح برق رسانی در شهرک صنایع روبروی ترمینال با اعتبار ۱۸ میلیارد ریال، ۱۷ دستگاه فرهنگیان با اعتبار ۱۴ میلیارد ریال، پشت ترمینال با اعتبار ۱۳ میلیارد ریال هم اکنون در دست اجراست که بزودی به اتمام خواهد رسید.

آقایی تصریح کرد: هم اکنون طرح اصلاح و بهینه سازی برق روستاهای شیخ خواجه، پیر سبز، خنگ بنار، نارک، میر عزیز، سادات و بابا کلان و …در حال انجام است.

وی گفت: این طرح هم اکنون با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصد با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال در حال اجراست.

آقایی ادامه داد: اصلاح و بهینه سازی رینگ خط اصلی فشار متوسط روستای آرو تا رودبال با اعتباری بیش از ۲۵ میلیارد ریال در حال اجراست.

بخشدار مرکزی گچساران اضافه کرد: در این طرح بیش از ۳۸ پایه برق نصب خواهد شد.

پایان پیام/ ۸۲۰۳۳


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi