جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

اجرای ۳۰ برنامه بزرگداشت مقام معلم در نهاوند

به گزارش کرونا از همدان، محمدحسین دارایی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه به منظور ارج نهادن به دانش و تکریم معلمان ۳۰ عنوان برنامه شاخص برگزار می‌شود اظهار کرد: در هفته معلم عمومی‌سازی و مردمی کردن تجلیل از مقام و منزلت معلم در رده‌های فعال در زمینه تعلیم و تربیت در محوریت

اختصاصی کرونا

کد خبر : 91332
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۳

کرونا :

اجرای ۳۰ برنامه بزرگداشت مقام معلم در نهاوند

به گزارش کرونا از همدان، محمدحسین دارایی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه به منظور ارج نهادن به دانش و تکریم معلمان ۳۰ عنوان برنامه شاخص برگزار می‌شود اظهار کرد: در هفته معلم عمومی‌سازی و مردمی کردن تجلیل از مقام و منزلت معلم در رده‌های فعال در زمینه تعلیم و تربیت در محوریت کاری ما قرار دارد.

وی با بیان اینکه شعار هفته معلم امسال «سپاس معلم» است که برنامه‌های آموزش و پرورش نیز بر این اساس تدوین شده، هدف از برگزاری برنامه‌ها را بزرگداشت و اعتلابخشی جایگاه و منزلت آنان در فرهنگ عمومی دانست و تاکید کرد: معلمان سرمایه‌های جامعه هستند که باید به دلیل خدمتی که در عرصه تعلیم و تربیت به آینده‌سازان جامعه ارائه می‌دهند مورد تکریم قرار گیرند.

مدیر آموزش و پرورش نهاوند با بیان اینکه در هفته معلم برنامه‌های شاخصی برای تجلیل از بازنشستگان و معلمان برگزار می‌شود افزود: سرکشی و عیادت از بازنشستگان فرهنگی بیمار از جمله برنامه‌هایی است که در دستور کار ما قرار دارد. 

وی با بیان اینکه در این هفته از معلمان بازنشسته و خانواده‌های معلمان متوفی تجلیل به عمل می‌آید گفت: عمومی‌سازی برنامه‌ها شعار محوری هفته معلم امسال است.

دارایی اضافه کرد: به منظور همگانی کردن برنامه‌ها از ظرفیت انجمن‌های اولیا و مربیان برای حضور آنان در مدارس و روسای ادارات شهرستان استفاده می‌شود. 

وی برگزاری همایش تجلیل از معلمان نمونه را از دیگر برنامه‌های هفته معلم عنوان کرد و افزود: در این هفته از ۲۱ معلم نمونه شامل یک معلم نمونه کشوری، هشت معلم نمونه استانی و ۱۲ معلم نمونه شهرستانی در مراسمی تجلیل به عمل می‌آید‌.

تشییع شهدای شاهچراغ در بهبهان+ فیلم
دنبال کنید

وی غبارروبی مرقد شهدای فرهنگی، دیدار با خانواده‌های شهدا، برگزاری مسابقات مختلف ورزشی و کتابخوانی از آثار شهیدمطهری را از برنامه‌های هفته معلم ذکر کرد.

پایان پیام/ ۳۱۴۰


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi