چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

پایانی بر مشکلات پروژه فاضلاب شهری سی‌سخت/دلیل به درازا کشیدن پروژه چه بود؟

به گزارش کرونا از سی‌سخت، کنده کاری‌های پروژه فاضلاب شهری سی سخت که چندین ماه باعث خسارات فراوانی به خودروهای شهروندان سی‌سختی شده بود عاقبت آسفالت و مرمت شد.   پاراد معاون بهره برداری و توسعه  فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با فارس گفت: پروژه جمع آوری فاضلاب شهر سی سخت از پاییز

اختصاصی کرونا

کد خبر : 91267
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۶

کرونا :

پایانی بر مشکلات پروژه فاضلاب شهری سی‌سخت/دلیل به درازا کشیدن پروژه چه بود؟

به گزارش کرونا از سی‌سخت، کنده کاری‌های پروژه فاضلاب شهری سی سخت که چندین ماه باعث خسارات فراوانی به خودروهای شهروندان سی‌سختی شده بود عاقبت آسفالت و مرمت شد.

  پاراد معاون بهره برداری و توسعه  فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با فارس گفت: پروژه جمع آوری فاضلاب شهر سی سخت از پاییز سال ۱۴٠۱ شروع به کار کرد و قرار بر این بود که در اسرع وقت به بهره برداری برسد ولی با توجه با بارش برف و باران های متعدد این پروژه به درازا انجامید.

پاراد اظهار داشت: یکی دیگر از دلایلی که حفاری های این پروژه آسفالت نمی شد به مجوزی برمی‌گردد که باید از سوی آب و خاک صادر می‌شد و آب و خاک هم به دلیل بارندگی های هفتگی و وجود رطوبت در خاک نمی توانست تأییدیه را صادر کند و مجوز آسفالت دهد که خوشبختانه این مهم اتفاق افتاد و امروز تا فردا کل حفاری های  پروژه ها آسفالت خواهند شد.

سبحانی رئیس آب و فاضلاب دنا هم گفت: اجرای پروژه های آب و فاضلاب در شهر سی سخت باعث نگرانی های برای شهروندان شهر سی سخت شد و همه چیز دست به دست هم داد تا این پروژه به درازا بکشد که از همین جا بابت این مشکلات از همه مردم فهیم شهر سی سخت عذرخواهی می کنم.

سبحانی اظهار داشت: پیمانکار جدید به زودی شروع به کار خواهد کرد که مطمئنا با نظارت بیشتر و نیروی کار بیشتر توسط پیمانکار این پروژه با سرعت به پایان خواهد رسید.

پایانی بر مشکلات پروژه فاضلاب شهری سی‌سخت/دلیل به درازا کشیدن پروژه چه بود؟ 5

پایانی بر مشکلات پروژه فاضلاب شهری سی‌سخت/دلیل به درازا کشیدن پروژه چه بود؟ 6

 

پایانی بر مشکلات پروژه فاضلاب شهری سی‌سخت/دلیل به درازا کشیدن پروژه چه بود؟ 7

 

دو برابر شدن فوتی‌های اُمیکرون در تهران/ تصور باطل بی‌ضرر بودن امیکرون را باید کنار گذاشت
دنبال کنید


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi