شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

آغاز عملیات اجرایی راه دسترسی به معادن خاک رس شهرستان کوار

نماینده مردم کوار، سروستان و خرامه در مجلس از آغاز آیین عملیات اجرایی احداث راه دسترسی به معادن خاک رس شهرستان کوار خبر داد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 91166
تاریخ انتشار : شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۹

کرونا :

آغاز عملیات اجرایی راه دسترسی به معادن خاک رس شهرستان کوار

عبدالعلی رحیمی مظفری در گفت‌وگو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت عنوان کرد: اجرای این پروژه از سال ۱۳۹۹ مطرح و در همان سال بازدیدها، بررسی ها و مطالعات اولیه آن انجام شد و اعتبار نهایی پروژه نیز در سفر ریاست جمهوری به استان فارس مصوب شد.

رحیمی مظفری افزود:  دو محور اچ مانند اتصال این مسیرها و ضلع جنوبی از سمت طسوج به روستاهای محمودآباد را سازمان راهداری وابسته به وزرات راه و شهرسازی به طول تقریبی ۱۲ کیلومتر انجام می دهد و ضلع شمالی طسوج و محمودآباد را شرکت ایمیدرو وابسته به وزارت صمت به طول تقریبی ۱۲ کیلومتر اجرا می کند.

وی، ادامه داد: کلیات پروژه اتصال ضلع شمالی این مسیر به جاده شیراز_جهرم به همراه یک زیرگذر در ورودی مظفری نیز توسط سازمان راه و شهرسازی در شورای ترافیک استان مشخص شده و بزودی مناقصه آن برگزار می شود تا این دو پروژه به طور همزمان اجرا شود.

رحیمی مظفری همچنین از اجرای پروژه تقاطع جنوبی و پل تبادل در جاده ورودی به طسوج خبر داد و گفت: این پروژه نیز توسط شرکت توسعه زیرساخت راه های کل کشور انجام می شود و با انتخاب پیمانکار در اردیبهشت ماه، عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

وی افزود: این تقاطع ها با اعتبار بیش از  ۱۱۰۰ میلیارد ریال به طور مشترک توسط  وزارت راه و شهرسازی و ایمیدرو به نمایندگی از وزارت صمت اجرا می شود.

نماینده مردم کوار، سروستان و خرامه در مجلس شورای اسلامی همچنین از احداث جاده کوهنجان به کوار خبر داد و گفت: این پروژه با پیگیری های مستمر در پیوست یک بودجه کل کشور قرار گرفته و پیمانکار انتخاب شده و بزودی عملیات اجرایی آغاز می شود و با اجرای این پروژه حدود ۸۰ کیلومتر کاهش مسیر خواهیم داشت که علاوه بر تکمیل رینگ کمربندی جنوب شیراز و تهسیل رفت و آمد مردم، جابجایی محصولات و مواد اولیه صنعتی نیز با سرعت بیشتری انجام می شود.

مدرسه خیرساز شهر لطیفی با اعتبارات ۲ وزارتخانه تکمیل می‌شود
دنبال کنید

رحیمی مظفری با اشاره به اینکه پروژه جاده خرامه به نی ریز نیز در دست اجرا است، ضمن تشکر از وزارت راه و شهرسازی، وزارت صمت و شرکت ایمیدرو، گفت: جاده کوار به هورباف، هورباف به اکبرآباد، اکبرآباد به کوار، جاده فرمشگان به کوار و جاده کوهنجان به کوار از دیگر پروژه های در دست پیگیری و اجرا است./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi