جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

کهگیلویه پیشرو در نهضت ملی مسکن

به گزارش کرونا از کهگیلویه، فرماندار شهرستان به همراه معاون عمرانی، شورای تأمین، رییس راه شهرسازی و بنیاد مسکن از پروژه نهضت ملی مسکن این شهرستان بازدید به عمل آوردند و در جریان روند آن قرار گرفتند. سید عبدالعزیز موسوی در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران یکی از شعارهای اساسی دولت سیزدهم را بحث

اختصاصی کرونا

کد خبر : 91160
تاریخ انتشار : شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۷

کرونا :

کهگیلویه پیشرو در نهضت ملی مسکن

به گزارش کرونا از کهگیلویه، فرماندار شهرستان به همراه معاون عمرانی، شورای تأمین، رییس راه شهرسازی و بنیاد مسکن از پروژه نهضت ملی مسکن این شهرستان بازدید به عمل آوردند و در جریان روند آن قرار گرفتند.

سید عبدالعزیز موسوی در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران یکی از شعارهای اساسی دولت سیزدهم را بحث مسکن عنوان و اظهار کرد: این موضوع در قالب نهضت ملی مسکن در دهدشت اجرایی شده است.

فرماندار شهرستان کهگیلویه افزود: سرعت کار خوب و رو به جلو است و بخشی از این واحدها آماده تحویل است و متقاضیان می‌توانند در آن‌ها مستقر شوند.

وی مشکلات زیرساختی در حوزه برق و آب را یادآور شد و بیان کرد: به موازات پیشرفت کار، دستگاه‌های خدمات‌رسان زیرساخت‌ها را حل خواهند کرد.

موسوی با بیان این‌که در این طرح جزو شهرستان‌های پیشرو هستیم گفت: مشکلاتی سد راه است که از  طریق مقامات استانی آن‌ها را رفع خواهیم کرد.

کهگیلویه پیشرو در نهضت ملی مسکن 6

کهگیلویه پیشرو در نهضت ملی مسکن 7

کهگیلویه پیشرو در نهضت ملی مسکن 8

کهگیلویه پیشرو در نهضت ملی مسکن 9

انتهای پیام/۸۲۰۳۵


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi