چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

آیین احیاء و بازآفرینی شرکت صنایع پوشش ایران در سال مهار تورم و رشد تولید

رئیس مجمع نمایندگان گیلان در مجلس در آئین احیاء و بازآفرینی شرکت صنایع پوشش ایران بتبا اشاره به سال مهار تورم و رشد تولید، تأکید کرد: احیای کامل صنایع پوشش مطالبه جدی در استان است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 91086
تاریخ انتشار : جمعه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۸

کرونا :

آیین احیاء و بازآفرینی شرکت صنایع پوشش ایران در سال مهار تورم و رشد تولید

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، محمدرضا احمدی سنگری رئیس مجمع نمایندگان گیلان در مراسم احیاء و باز آفرینی اولین مرحله بازتولید شرکت صنایع پوشش ایران بیان کرد: احیای کامل صنایع پوشش مطالبه جدی در استان است. در سال رشد تولید ، شتاب گیری مراحل احیای این واحد تولیدی مورد تاکید است.

محمدرضا احمدی با اشاره به اینکه در گذشته اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی در گیلان به انحراف کشیده شده بود، اظهار کرد: و به جای تبدیل وضعیت و احیای کارخانه پوشش، این مجموعه در مسیر نابودی قرار داشت.

حضور احمدی سنگری در مراسم صنایع پوشش ایران

وی با بیان اینکه احیای کامل صنایع پوشش مطالبه جدی مجمع نمایندگان گیلان است، افزود: در حق صنایع پوشش گیلان اجحاف شده است.

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فعالیت بیش از ۴ هزار نفر در صنایع پوشش گیلان، بیان کرد: راه اندازی صنایع پوشش با ظرفیت کامل می‌تواند مشکل اشتغال گیلان را حل کند.

احمدی با اشاره به نامگذاری سال تحت عنوان مهار تورم و رشد تولید از سوی مقام معظم رهبری، اضافه کرد: سازگار مهار تورم، ارتقای رشد تولید است.

حضور احمدی سنگری در مراسم صنایع پوشش ایران

وی با بیان اینکه احیای صنایع پوشش امید را در بین گیلانی‌ها زنده کرد، افزود: شتاب گیری مراحل احیای صنایع پوشش مورد تاکید است.

گفتنی است؛ سرمایه گذاری در راستای احیاء شرکت پوشش ایران در رشت توسط بانک صنعت و معدن کشور  انجام شد و این شرکت در مرحله نخست با اشتغال ۵۰ نفر افتتاح شد و وارد چرخه تولید شد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi