شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

ضرورت تأمین زیرساخت‌ها برای جذب سرمایه گذاران در خراسان جنوبی

عضو مجمع نمایندگان استان خراسان جنوبی در مجلس در نشست شورای هماهنگی مدیران دستگاه‌های تابعه وزارت اقتصاد در خراسان جنوبی، تأمین زیرساخت‌ها برای جذب سرمایه گذاران تأکید کرد و افزود: باید این موضوع به طور جدی مورد پیگیری باشد زیرا تا زیرساخت‌ها آماده نباشد سرمایه گذار سرمایه خود را به این منطقه نمی‌آورد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 91074
تاریخ انتشار : جمعه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۷

کرونا :

ضرورت تأمین زیرساخت‌ها برای جذب سرمایه گذاران در خراسان جنوبی

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت؛ حسین خسروی اسفزار نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف و عضو مجمع نمایندگان استان خراسان جنوبی در مجلس شورای اسلامی در نشست شورای هماهنگی مدیران دستگاه‌های تابعه وزارت اقتصاد در خراسان جنوبی با اشاره به سالروز تأسیس سپاه پاسداران گفت: امروز هم دوستان و هم دشمنان انقلاب و انسان‌های منصف قبول دارند که به تعبیر امام اگر سپاه نبود کشور نبود.

وی ادامه داد: عرصه خدمات متنوع سپاه از جنگ تحمیلی تا کمک به حوادث مترقبه در حال حاضر بر هیچکس پوشیده نیست و امام با وجود ارتش متدین برای دفاع از دستاوردهای انقلاب این نهاد را تأسیس کردند.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم با اشاره به سالروز شکست حمله آمریکا در بیابان طبس گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی و خون شهدا از قدرت بازدارندگی قابل توجهی برخوردار هستیم.

خسروی اضافه کرد: شکست آمریکا در سال ۵۹ زمانی بود که دستانمان خالی بود و آمریکا بعد از ۶ ماه آموزش نظامی به نظامیانش و بازسازی سفارت آمریکا در جمهوری اسلامی ایران به تعبیر امام شن‌های بیابان مأموران خدا برای شکست دشمن شدند.

وی با بیان اینکه هدف اصلی در ماه مبارک رمضان رسیدن به تقوای الهی است، یادآور شد: اگر این تقوا در زندگی‌های شخصی، اداری و سیاسی تقویت شود بدون شک امدادهای الهی همچنان که در چهل و چهار سال که از عمر انقلاب می‌گذرد وجود داشته باز هم وجود خواهد داشت.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی از خدمات حوزه اقتصاد در استان قدردانی کرد و گفت: در بحث‌های بانکی بحث فرزندآوری دارای اهمیت است.

اخذ ابلاغیه روکش بلوارغدیر قروه از وزارت راه و شهرسازی در مباحث تأمین قیر و اعتبار
دنبال کنید

خسروی بیان کرد: یکی از مشکلات کشور در چند سال آینده کاهش جمعیت بوده و رهبری سال‌ها بر روی آن تأکید دارند و شاید مصوباتی که مجلس یازدهم برای این موضوع داشته در مجالس قبلی به این شدت بر روی آن تأکید نشده ولی متأسفانه این مصوبات اجرایی نشده و باید با نگاه ویژه‌تری به آن نگریسته شود.

وی افزود: یکی از محورهای توسعه هر کشوری بحث جمعیت بوده که امیداست با اقدامات کارساز از این مهم عقب نمانیم.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکل تأمین زیرساخت‌ها در مورد شهرک شهید رحمانی گفت: پیگیر این موضوعات هستیم اگر چه نمایندگان با محدودیت‌های مختلفی از جمله نیروی انسانی، وقت و اعتبارات همراه هستند.

خسروی ادامه داد: هر چند کار نمایندگان مجلس انجام کارهای اجرایی نبوده اما متأسفانه ۹۵ درصد وقت آنها صرف این قبیل از اموری بوده که وظیفه نماینده نیست.

وی بر اهمیت تأمین زیرساخت‌ها برای جذب سرمایه گذاران تأکید کرد و افزود: باید این موضوع به طور جدی مورد پیگیری باشد زیرا تا زیرساخت‌ها آماده نباشد سرمایه گذار سرمایه خود را به این منطقه نمی‌آورد.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی به شعار سال اشاره داشت و یادآور شد: نسبت به تحقق شعار سال، مهار تورم و رشد تولید هر کسی در حد خود باید دغدغه مند باشد و به این موضوع کمک کند.

خسروی با بیان اینکه بودجه ۱۴۰۲ قبل از نامگذاری شعار سال بسته شد و منتها چون گرانی‌ها و تورم مربوط به چندین سال پیش هم بوده تقریباً در مجلس هر مصوبه‌ای که گذاشته شده، نگاه نمایندگان این بوده که منجر به تورم مضاعف نشود، اضافه کرد: دولت در حال حاضر خواستار دادن اصلاحیه برای بودجه ۱۴۰۲ بوده تا هر مصوبه بودجه‌ای که منجر به تورم گردد تعدیل و اصلاح شود.

زنان ایل بختیاری
دنبال کنید

عضو مجمع نمایندگان استان خراسان جنوبی در مجلس ادامه داد: قسمتی از تحقق شعار سال به خود مردم بر می‌گردد صرفه‌جویی در بحث‌های اداری و شخصی می‌تواند در بحث کاهش و مهار تورم کمک کننده باشد.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی به اهمیت پرداخت مالیات و برخورد با افرادی که از موضوع فراری هستند اشاره داشت و گفت: برای اینکه منابع کشور متکی به نفت نباشد و تورم نیز افزایش نیابد و از طرف دیگر درآمد افراد جامعه رشد کند نیاز بوده تا به طور جدی گرفتن مالیات از فراریان مالیاتی پیگیری شود.

خسروی با اشاره به مولدسازی دارایی‌ها گفت: باید به این باور برسیم که مولدسازی دارایی‌ها دارای اهمیت بوده و در این زمینه دستگاه‌های اجرایی باید پیش قدم شوند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi