شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

زوج مراغه‌ای در پیاده‌روی 1600 کیلومتری به سی‌سخت رسیدند/ مقصد بعدی پاریس با مسافت 6000 کیلومتری

به گزارش کرونا از سی‌سخت، رحیم محمد رضایی و خانم محمدی زوج اهل شهرستان مراغه از استان آذربایجان شرقی، مسیر  ۱۶۰۰ کیلومتری از شهرستان مراغه را به سمت شهر شیراز از روز دوم فروردین امسال با پای پیاده در حال طی کردن هستند. رحیم محمدرضایی در گفت وگو با فارس می‌گوید: اولین تجربه ورزشی من 

اختصاصی کرونا

کد خبر : 91056
تاریخ انتشار : جمعه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۴

کرونا :

زوج مراغه‌ای در پیاده‌روی 1600 کیلومتری به سی‌سخت رسیدند/ مقصد بعدی پاریس با مسافت 6000 کیلومتری

به گزارش کرونا از سی‌سخت، رحیم محمد رضایی و خانم محمدی زوج اهل شهرستان مراغه از استان آذربایجان شرقی، مسیر  ۱۶۰۰ کیلومتری از شهرستان مراغه را به سمت شهر شیراز از روز دوم فروردین امسال با پای پیاده در حال طی کردن هستند.

رحیم محمدرضایی در گفت وگو با فارس می‌گوید: اولین تجربه ورزشی من  در رشته دو و میدانی در سال ۵۹ بود که یک سری مسابقات دو امدادی از بهشت زهرا تهران تا قم به طول ۱۲۰ کیلومتر بود که باعث شد بعد از مسابقات عناوین قهرمانی بسیاری در کارنامه خود ثبت کنم.

وی می‌گوید: از جمله اینکه توانستم از  دی ماه سال  ۵۹ تا شهریور سال ۶۲ تعداد ۲۲ مدال قهرمانی کسب کنم که ۶ مدال قهرمانی برای  دوهای نیمه استقامتی، ۳ مدال  قهرمانی همراه با رکوردزنی دوهای ۳ هزار و ۵ هزار و ۱۰ هزار در سال ۶۲ شهرستان بروجن استان چهار محال و بختیاری بود.

محمد رضایی در خصوص برنامه کنونی به همراه همسرش نیز گفت: استارت برنامه من و همسرم از سال ۹۶ بود که مسیر ۶۵۰ کیلومتری از مراغه تا کرمانشاه به مدت ۱۷ روز به طول انجامید، دومین برنامه ما  مراغه تا مراغه دور دریاچه ارومیه از  آذربایجان شرقی، تا آذربایجان غربی دوباره تا آذربایجان  شرقی به طول ۷۶۰ کیلومتر را در  مدت ۲۲ شبانه روز با موفقیت پشت سر گذاشتیم.

وی گفت: سومین برنامه پیاده روی ما از مراغه تا شیراز به طول ۱۶٠٠کیلومتر است که از دوم فروردین حرکت کردیم تا اینکه در روز  چهارم اردیبهشت به شهر توریستی و گردشگرپذیر و میهمان نواز سی سخت رسیدیم که طبق برنامه ریزی باید از زمان استارت به مدت ۴۵روز این برنامه را به اتمام برسانیم.

رئیس ستاد مردمی «ایران قوی» آیت الله رئیسی در کهگیلویه وبویراحمد منصوب شد + متن حکم
دنبال کنید

همسر محمد رضایی می‌گوید: برنامه ویژه پیاده روی داریم که به امید خدا در اسفندماه ۱۴۰۲ مسیر ۶ هزار کیلومتری از مراغه به طرف پاریس، المپیک ۲۰۲۴ را  با نام هلال احمر جمهوری اسلامی ایران  به مدت ۶ ماه پیش رو داریم که بتوانیم با موفقیت این مسیر را بپیماییم و افتخاری برای کشورمان به همراه بیاوریم.

این زوج اهل مراغه می‌گویند که تا به امروز وزارت ورزش و جوانان در خصوص برنامه های پیاده روی انجام شده توسط ما هیچ گونه حمایتی نکرده‌اند و هیچ تماسی هم با ما نداشتند و این بی‌توجهی تا جایی است که برخی آقایان پیاده روی جز ورزش نمی دانند! ولی از سوی دیگر جمعیت هلال احمر همه جوره از ما حمایت و ما را پشتیبانی کردند. 

زوج جوان از میهمان نوازی مردم شهر سی سخت تشکر کردند و گفتند که به محض نزدیک شدن به شهرستان دنا پس از تماس با جمعیت هلال احمر دنا بلافاصله با استقبال گرم رئیس هلال احمر دنا و مجموعه قرار گرفتیم و یک نفر از اعضای جمعیت را به عنوان راهنما در اختیار ما گذاشتند تا از نزدیک مناطر دیدنی شهر زیبا و توریستی سی سخت را مشاهده کنیم. 

زوج مراغه‌ای در پیاده‌روی 1600 کیلومتری به سی‌سخت رسیدند/ مقصد بعدی پاریس با مسافت 6000 کیلومتری 4

زوج مراغه‌ای در پیاده‌روی 1600 کیلومتری به سی‌سخت رسیدند/ مقصد بعدی پاریس با مسافت 6000 کیلومتری 5

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi