پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

فارس من | ماجرای مسدود شدن تسهیلات مشتریان بانک مسکن در کهگیلویه و بویراحمد/مدیر بانک: مشتریان مراجعه کنند

به گزارش کرونا از یاسوج در خصوص قانون منع بلوکه کردن حساب در ارتباط با تسهیلات بانک مسکن برخی از مخاطبین کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد خواستار پی‌گیری این موضوع شدند. برخی مخاطبین کرونا به نمایندگی از سایر مشتریان بانک مسکن که چنین مشکلی دارند در سامانه فارس من با این عنوان «درخواست رفع

اختصاصی کرونا

کد خبر : 91014
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۹

کرونا :

فارس من | ماجرای مسدود شدن تسهیلات مشتریان بانک مسکن در کهگیلویه و بویراحمد/مدیر بانک: مشتریان مراجعه کنند

به گزارش کرونا از یاسوج در خصوص قانون منع بلوکه کردن حساب در ارتباط با تسهیلات بانک مسکن برخی از مخاطبین کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد خواستار پی‌گیری این موضوع شدند.

برخی مخاطبین کرونا به نمایندگی از سایر مشتریان بانک مسکن که چنین مشکلی دارند در سامانه فارس من با این عنوان «درخواست رفع مسدودی حساب وام‌گیرندگان کهگیلویه و بویراحمد» خواستار پی‌گیری موضوع شده‌‌اند.

در ادامه این عنوان آمده است:  ما ۱۵۰ میلیون تومان وام از بانک مسکن گرفتیم ۳۷ میلیون تومان در حسابمان مسدود شد و با وجود بخشنامه بانک مرکزی هنوز وامی پرداخت نشده است.

در ادامه ذکر کرده‌اند: هر چه به مسئولان بانک استان کهگیلویه و بویراحمد جهت رفع مسدودی حساب وام گیرندگان مراجعه می‌کنیم اعلام می‌کنند که بخشنامه‌ای صادر نشده است و پول‌هایمان همچنان بلوکه است. لطفا پیگیری کنید.

در همین خصوص به سراغ محمد اکبری مدیر شعب بانک مسکن استان کهگیلویه و بویراحمد رفتیم که در پاسخ به خبرنگار ما گفت: ما هیچ مشکلی نداریم و طبق بخشنامه عمل می‌کنیم و هر کسی که چنین مشکلی دارد به ما مراجعه کند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا کسانی از طریق دادگاه پی‌گیر حق و حقوق خود شده‌‌ گفت: اگر کسانی فکر می‌کنند که حق و حقوقشان ضایع شده و در دادگاه طرح شکایت کرده‌‌اند و رای صادر شده ما عین رای دادگاه را اجرا می‌کنیم و گردن ما در برابر قانون از مو هم باریک‌تر است.

 اکبری یادآور شد: دستورالعمل بانک مرکزی شفاف است و ملزم به رعایت و اجرای آن از تاریخ اجرای بخشنامه هستیم.

ارسال ۲ میلیون پیامک هشدار سیل در کهگیلویه و بویراحمد/ مردم تا ۷۲ ساعت آینده به آبشار مراجعه نکنند
دنبال کنید

به گزارش فارس؛ در بخشنامه بانک مرکزی به کرات تاکید شده بلوکه کردن بخشی از تسهیلات اعطایی به مشتریان در قالب انواع سپرده‌ها توسط بانک‌ها ممنوع است و از تاریخ تصویب این مصوبه اخذ هرگونه سپرده به عنوان وثیقه نقدی قبل و بعد از اعطای تسهیلات ممنوع است.

در ادامه بخشنامه آمده است: چنانچه بانکی اقدام به اخذ وثیقه نقدی و بلوکه کردن بخشی از تسهیلات کرده است موظف به پرداخت سود علی الحساب به سپرده مذکور معادل نرخ سود متناظر است.

همچنین در بخشنامه یادآوری شده: چنانچه بانکی از آن سرپیچی کند مشمول تخلف و اقدامات بانک مرکزی خواهد بود و در پایان بخشنامه نیز بر اطلاع‌رسانی این موضوع به همه مشتریان تاکید شده است.

طبق شنیده‌های کرونا حدود یک هزار و ۴۰۰ مشتری در استان کهگیلویه و بویراحمد مشمول این بخشنامه هستند.

پایان پیام/

 


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi