جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

نقش مردم در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمن بی‌بدیل است

نماینده مردم ارومیه در مجلس با اشاره به وظیفه دولت و مجلس در جلوگیری از مخاطرات فرهنگی و اجتماعی، گفت: اصلاح قوانین مرتبط با حجاب و عفاف از اقدامات راهبردی است که بر عهده مجلس بوده تا نسبت به اوضاع فرهنگی کشور سامان بخشی شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 90919
تاریخ انتشار : سه شنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۷

کرونا :

نقش مردم در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمن بی‌بدیل است

 به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، وحید جلال زاده در سی و دومین نشست جهاد تبیین در جمع طلاب و اساتید حوزه خواهران زینب کبری(س) ارومیه با گذر و نظری به اوضاع فرهنگی کشور در قبل از انقلاب، معجزه انقلاب اسلامی را در هم شکستن هیمنه مارکسیسم و لیبرالیسم دانست و گفت: نقش رهبری حضرت امام خمینی(ره) در احیای اسلام ناب محمدی(ص) و در هم شکستن نقشه های دشمن در قالب تهاجم فرهنگی و ناتوی فرهنگی بسیار مهم بود.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به نقش مردم در خنثی سازی توطئه های دشمن از اول انقلاب، عنوان کرد: انجام کار ریشه‌ای برای حل بحران های اجتماعی و فرهنگی بسیار مهم بود و در این میان نقش حوزه های علمیه در راهبرد انقلاب فرهنگی به چشم می خورد.

وحید جلال زاده

وی در ادامه با اشاره به نقش و وظیفه دولت در جلوگیری از مخاطرات فرهنگی و اجتماعی، اظهار داشت: اصلاح قوانین مرتبط با حجاب و عفاف نیز از دیگر اقدامات راهبردی است که بر عهده مجلس بوده تا نسبت به اوضاع فرهنگی کشور سامان بخشی شود.

به گزارش خانه ملت، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان به سوالات اساتید و طلاب حاضر در این نشست پاسخ داد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi