پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

گچساران پایلوت طرح پزشک خانواده شهری در کهگیلویه و بویراحمد شد

به گزارش کرونا از یاسوج، محمد ملک‌زاده با اشاره به اجرای طرح پزشک خانواده شهری گفت: این طرح به منظور عدالت در سلامت در دورترین روستاها تا مرکز استان با کمترین هزینه اجرا می‌شود. معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد افزود: تمامی اقدامات انجام شده برای ارتقای سلامتی در اجرای طرح پزشک خانواده

اختصاصی کرونا

کد خبر : 90899
تاریخ انتشار : سه شنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۰

کرونا :

گچساران پایلوت طرح پزشک خانواده شهری در کهگیلویه و بویراحمد شد

به گزارش کرونا از یاسوج، محمد ملک‌زاده با اشاره به اجرای طرح پزشک خانواده شهری گفت: این طرح به منظور عدالت در سلامت در دورترین روستاها تا مرکز استان با کمترین هزینه اجرا می‌شود.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد افزود: تمامی اقدامات انجام شده برای ارتقای سلامتی در اجرای طرح پزشک خانواده باید به تمام جوانب سلامتی فردی (جسمی و روانی و معنوی ) و سلامت کلی در استان ما مورد توجه قرار بگیرد.

وی یادآور شد: طرح پزشک خانواده شهری در شهرهای بالای ۲۹هزار نفر با هدف انگیزه بهتر در اجرای طرح جوانی جمعیت و فرزند آوری اجرا می‌شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: این طرح در شهرستان گچساران بعنوان پایلوت، اجرا و در مراحل بعدی شهرستان بویراحمد و کهگیلویه در سریعترین زمان ‌و طبق دستورالعمل وزارتخانه انجام می شود.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi