سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

شن و ماسه‌های متخلف نقره داغ شدند/ جریمه ۶۰ میلیاردی در محاکم تعزیرات حکومتی

به گزارش کرونا از یاسوج، سید حمزه لقمانی اظهار داشت: حسب گزارشات واصله مردمی مبنی بر افزایش کاذب قیمت شن و ماسه در ایام آغاز سال جدید، بازرسی و برخورد با متخلفین احتمالی در دستور کار تعزیرات استان قرار گرفت . مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: با اعزام بازرسان و ضابطین به

اختصاصی کرونا

کد خبر : 90794
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۴:۰۵

کرونا :

شن و ماسه‌های متخلف نقره داغ شدند/ جریمه ۶۰ میلیاردی در محاکم تعزیرات حکومتی

به گزارش کرونا از یاسوج، سید حمزه لقمانی اظهار داشت: حسب گزارشات واصله مردمی مبنی بر افزایش کاذب قیمت شن و ماسه در ایام آغاز سال جدید، بازرسی و برخورد با متخلفین احتمالی در دستور کار تعزیرات استان قرار گرفت .

مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: با اعزام بازرسان و ضابطین به همراه روسای شعب تعزیرات حکومتی از این واحدهای تولیدی بازرسی و پرونده های متشکله را جهت رسیدگی به تعزیرات حکومتی استان ارسال کردند.

وی افزود: شعب مرجوع الیه در شهرستان های بویراحمد و به ویژه شهرستان دنا، پس از احراز تخلف و اتمام فرایند دادرسی، واحدهای متخلف را مجموعا به پرداخت ۶۰ میلیارد ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم کردند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی عنوان کرد: تا تعیین نرخ طبق ضوابط و مقررات مربوطه، برخورد قاطع و قانونمند با افراد متمرد و کسانی که قصد سوداگری از این طریق را دارند، صورت خواهد پذیرفت.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi