جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

برگزاری محفل انس با قرآن با حضور پورشور دانش آموزان روزه دار دریاسوج+ تصاویر

به گزارش کرونا از یاسوج، حسنعلی عزت خواه در آیین محفل بزرگ قرآنی که با حضور بیش از ۵۰۰ دانش آموزپسر شهر یاسوج برگزار شد، گفت: در ماه ضیافت الهی این محافل قرآنی با هدف نهادینه شدن فرهنگ فراگیری و تلاوت قرآن بین نسل نوجوان و شناسایی استعدادهای ویژه دانش‌آموزان برگزار می شود. مدیرکل آموزش

اختصاصی کرونا

کد خبر : 90785
تاریخ انتشار : شنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۷

کرونا :

برگزاری محفل انس با قرآن با حضور پورشور دانش آموزان روزه دار دریاسوج+ تصاویر

به گزارش کرونا از یاسوج، حسنعلی عزت خواه در آیین محفل بزرگ قرآنی که با حضور بیش از ۵۰۰ دانش آموزپسر شهر یاسوج برگزار شد، گفت: در ماه ضیافت الهی این محافل قرآنی با هدف نهادینه شدن فرهنگ فراگیری و تلاوت قرآن بین نسل نوجوان و شناسایی استعدادهای ویژه دانش‌آموزان برگزار می شود.

مدیرکل آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه برگزاری چنین محافل نورانی ، زمینه ساز انس و الفت با قرآن این است، افزود: همانطور که پیامبر بزرگ اسلام (ص) قرآن و عترت را هدیه ای گرانبها در میان امت خود قرار داده که باید مورد تکریم واقع شوند و دانش آموزان باید با قرآن و عترت مأنوس شوند. 

عزت خواه افزود: در ماه مبارک رمضان محافل نورانی انس با قرآن در سراسر استان و درهمه مدارس برگزار شد که آیین محفل بزرگ قرآنی شهر یاسوج همزمان با سراسرکشور بصورت زنده از برخی شبکه های سراسری سیمای جمهوری اسلامی پخش شد.

رئیس اداره قرآن و عترت نماز نیز گفت: در راستای توسعه و ترویج فرهنگ ناب قرآنی و درامتداد محافل قرآنی در مدارس همزمان با سراسر کشور در روز ۲۹ فروردین ماه محفل قرآنی در بیش از ۳هزار آموزشگاه برگزار شد. 

حجت‌الاسلام ناصر مصباح نژاد گفت: درآیین نمادین این محفل قرآنی در یاسوج که از شبکه های سراسری تلویزیون نیز پخش شد قاریان ممتاز کشوری به تلاوت قرآن پرداختند .

وی بیان کرد: برگزاری محافل قرآنی درمدارس تأثیر شگرفی درتفکر نسل جدید و تغییر دیدگاه عمیقی نسبت به قرآن در بین دانش آموزان ایجاد خواهد شد.

برگزاری محفل انس با قرآن با حضور پورشور دانش آموزان روزه دار دریاسوج+ تصاویر 6

برگزاری محفل انس با قرآن با حضور پورشور دانش آموزان روزه دار دریاسوج+ تصاویر 7

برگزاری محفل انس با قرآن با حضور پورشور دانش آموزان روزه دار دریاسوج+ تصاویر 8

برگزاری محفل انس با قرآن با حضور پورشور دانش آموزان روزه دار دریاسوج+ تصاویر 9

پایان پیام/۸۲۰۲۴


مناسب‌سازی معابر اردبیل برای معلولان اجرایی می‌شود
دنبال کنید

منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi