شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

امام جمعه موقت دهدشت: مقابل مافیای آب خواهیم ایستاد

به گزارش کرونا از کهگیلویه، حجت‌الاسلام سید عبدالمطلب تقوی در خطبه‌های این هفته نماز عبادی_سیاسی دهدشت از سد آبریز به عنوان برجام کهگیلویه نام برد و اظهار کرد: سالیان متمادی است که بحث سد آبریز در نماز جمعه مطرح شد و بارها امام جمعه در این باره صحبت کردند. امام جمعه موقت دهدشت مطالبه‌گری‌های نماینده

اختصاصی کرونا

کد خبر : 90770
تاریخ انتشار : شنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۹

کرونا :

امام جمعه موقت دهدشت: مقابل مافیای آب خواهیم ایستاد

به گزارش کرونا از کهگیلویه، حجت‌الاسلام سید عبدالمطلب تقوی در خطبه‌های این هفته نماز عبادی_سیاسی دهدشت از سد آبریز به عنوان برجام کهگیلویه نام برد و اظهار کرد: سالیان متمادی است که بحث سد آبریز در نماز جمعه مطرح شد و بارها امام جمعه در این باره صحبت کردند.

امام جمعه موقت دهدشت مطالبه‌گری‌های نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و نماینده مردم کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی در بحث سد آبریز را یادآور شد و خطاب به کمیسیون پژوهشی مجلس گفت: خوب بود مسائل احکام و قانون را با هم مطالعه می‌کردید.

وی با بیان این‌که طبق شرع اگر آب رودخانه‌ای کفایت چندین زمین را نکند، اولویت با زمین نزدیک‌تر است گفت: در اصل ۹۶ قانون مدنی هم این قانون آمده که اگر آب کفایت همه زمین‌ها را نکند زمینی اولویت دارد که آب کنار آن قرار گرفته است.

حجت‌الاسلام تقوی افزود: اما مافیای نمایندگان خوزستان به این مسئله سرایت کرده که اگر تالاب شادگان سیراب نشود جلوگیری می‌کنیم.

امام جمعه موقت دهدشت عنوان کرد: به فضل الهی جلوی کار خلاف قانون و خلاف شرعی مافیای آب خواهیم ایستاد ولو بلغ ما بلغ.

انتهای پیام/۸۲۰۳۵


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi