جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

اختصاص اعتباری بالغ بر 2 هزار میلیارد تومان از محل عوارض آلایندگی نفت به سازمان امور مالیاتی استان

نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: با تلاش های انجام شده اعتباری بالغ بر ۲ هزار میلیارد تومان از محل عوارض آلایندگی نفت به سازمان امور مالیاتی استان اختصاص یافت.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 90725
تاریخ انتشار : جمعه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۳

کرونا :

اختصاص اعتباری بالغ بر 2 هزار میلیارد تومان از محل عوارض آلایندگی نفت به سازمان امور مالیاتی استان

سید کریم حسینی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: اخیرا دیدار و گفت و گویی با رئیس سازمان امور مالیاتی داشتم که در این دیدار پیرامون پرداخت عوارض آلایندگی به شهرستان های استان خوزستان پرداخته شد.

وی افزود: با توجه به رایزنی های انجام شده مقرر شد اعتباری بالغ بر ۲ هزار میلیارد تومان از محل عوارض آلایندگی نفت به سازمان امور مالیاتی استان پرداخت شود.

این نماینده مردم در مجلس گفت: همچنین در روزهای گذشته مکاتبه ای با رئیس جمهور مبنی بر حق فوق العاده خاص به کارکنان دو وزارتخانه وزارت کشور و جهاد کشاورزی تعلق گیرد بالاخره با توجه به اهمیت ویژه ای که این دو وزارتخانه در جهت امورات سیاسی و تامین امنیت غذایی مردم عزیز دارند در راستای افزایش انگیزه کارکنان و عدالت در پرداخت و حمایت های حداقلی معیشتی این مکاتبه صورت گرفت.

نماینده مردم اهواز، باوی و کارون در مجلس اظهار کرد: امیدواریم که با مساعدت ریاست جمهوری این اقدام بتواند بخشی از مشکلات مالی کارکنان این وزارتخانه ها را برطرف کند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi