پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

ماجرای پیمانکاران نازپرورده در کهگیلویه و بویراحمد/ بازی راحت‌طلب‌ها با پروژه‌ها

به گزارش کرونا از یاسوج، یکی از مشکلات عمده در استان کهگیلویه و بویراحمد، بی نظمی‌ها و بی تدبیری‌ها در اجرای پروژه‌های عمرانی است که موجب شده برخی پروژه‌ها یا نیمه تمام و زخمی رها شوند یا گرفتار مرور زمان شده یا به خوبی و اصولی ساخته نشوند تا اینکه استان محروم کهگیلویه و بویراحمد

اختصاصی کرونا

کد خبر : 90683
تاریخ انتشار : جمعه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۲

کرونا :

ماجرای پیمانکاران نازپرورده در کهگیلویه و بویراحمد/ بازی راحت‌طلب‌ها با پروژه‌ها

به گزارش کرونا از یاسوج، یکی از مشکلات عمده در استان کهگیلویه و بویراحمد، بی نظمی‌ها و بی تدبیری‌ها در اجرای پروژه‌های عمرانی است که موجب شده برخی پروژه‌ها یا نیمه تمام و زخمی رها شوند یا گرفتار مرور زمان شده یا به خوبی و اصولی ساخته نشوند تا اینکه استان محروم کهگیلویه و بویراحمد به واسطه ندانم کاری ها و  زیاده‌خواهی‌ها روی توسعه و پیشرفت را به خود نبیند.

سخن امروز در خصوص سپردن پروژه‌های عمرانی به پیمانکارانی است که تاکنون نتوانسته‌اند آنگونه که باید و شاید گرهی از مشکلات استان در حوزه عمرانی باز کنند.

اما در این میان تفاوت و تبعیض میان پیمانکاران و همچنین روابط‌ در سپردن پیمان‌ها موجب شده تا برخی پیمانکاران با ناز و غمزه پای کار آمده و چنین با سرنوشت عمرانی استان بازی کنند.

متاسفانه مسئولان استانی از گذشته تاکنون برخی پیمانکاران را نازپرورده بار آورده‌اند تا جایی که فکر می‌کنند لطف می کنند که برای دولت و مردم کار می کنند. این دسته از پیمانکاران راحت طلب به دنبال آن هستند تا بدون دردسر و بدون زحمت به آنچه که نیاز دارند دست پیدا کنند.

راحت‌‌طلب‌ها فکر می‌کنند کاری شاق در استان انجام داده‌اند در حالی که شاید این حجم از همکاری از نوع قانونی گرفته تا فرا قانونی در هیچ جای کشور بی سابقه باشد. 

برای مثال، در برخی از پروژه‌ها فراتر از قانون از برخی پیمانکاران حمایت می‌شود و در جاهایی که نباید مسائل زیست محیطی را زیر پا گذاشت با آنها همکاری شده یا در منطقه‌ای که نباید از آنجا شن و ماسه استحصال کرد منطقه در اختیارشان قرار گرفته است.

28 هزار لیتر سوخت قاچاق در توقیف پلیس خراسان‌جنوبی
دنبال کنید

برخی پیمانکاران می‌گویند که برخی از همکارانشان سوگلی مسئولان هستند در حالی که همین سوگلی‌های نازپرورده برای لحظه‌ای سختی را برنمی‌تابند.

در چند روز اخیر برخی از پیمانکاران استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگار ما با انتقاد شدید از  پیمانکاران نازپرورده از دستگاه‌های نظارتی می‌خواهند تا جلوی چنین بدعتی را در استان بگیرند.

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi