شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

تامین دستگاه‌های چیلر جهت سرمایش سالن چند منظوره مجموعه شهید چمران ایرانشهر

عضو مجمع نمایندگان سیستان و بلوچستان در مجلس، از تامین دستگاه‌های چیلر جهت سرمایش سالن چند منظوره مجموعه شهید چمران و تامین اعتبار مجتمع ورزشی دهکده المپیک شهرستان ایرانشهر با اخذ مجوز ماده ۲۳ از سازمان برنامه و بودجه خبر داد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 90653
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۶

کرونا :

تامین دستگاه‌های چیلر جهت سرمایش سالن چند منظوره مجموعه شهید چمران ایرانشهر

عبدالناصر درخشان در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، در بیان اقدامات انجام شده در خصوص وضعیت حوزه انتخابیه‌اش در سال جدید، گفت: به دنبال مکاتباتی که انجام دادیم با اجرای دو برج نوری در مجموعه شهید چمران که سال‌هاست خواست عمومی ورزشکاران شهرستان ایرانشهر بوده است، موافقت شد.

نماینده مردم ایرانشهر، سرباز، راسک، بمپور، دلگان، فنوج، لاشار، بنت، آشار و آهوران در مجلس، ادامه داد: مکاتبه و پیگیری برای تحویل پکیج ورزشی به حوزه انتخابیه از دیگر اقدامات انجام شده است.

عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اقدامات و پیگیری‌های حوزه ورزش در سال جاری، یادآور شد: تامین دستگاه‌های چیلر جهت سرمایش سالن چند منظوره مجموعه شهید چمران و تامین اعتبار مجتمع ورزشی ( دهکده المپیک ) شهرستان ایرانشهر با اخذ مجوز ماده ۲۳ از سازمان برنامه و بودجه نیز از دیگر اقداماتی است که در جهت تحقق مطالبات مردم حوزه انتخابیه‌ام انجام شده است./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi