شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

ارتباط دانشگاه های خراسان شمالی با صنعت و کشاورزی برقرار باشد

نماینده مردم بجنورد در مجلس گفت: استان خراسان شمالی نیازمند رابطه مستمر دانشگاه با صنعت و کشاورزی است و در همین زمینه، دانشکده پتروشیمی در استان زیرمجموعه دانشگاه بجنورد ایجاد می‌شود در رتبه‌بندی دانشگاه‌ها برای افزایش جایگاه ملی دانشگاه‌های استان باید تلاش شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 90611
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۷

کرونا :

ارتباط دانشگاه های خراسان شمالی با صنعت و کشاورزی برقرار باشد

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، محمد وحیدی در شورای آموزش عالی خراسان شمالی، اظهار کرد: توجه به صنعت و کشاورزی باید اولویت اول دانشگاه‌های استان باشد.

وی با بیان اینکه برنامه هفتم توسعه با رویکرد مسئله محوری آماده می‌شود، افزود: سند آمایش سرزمین خراسان شمالی مبتنی بر کشاورزی است. سالانه ۹۰۰ هزار دام زنده در استان به فروش می‌رسد و باید در زمینه نگه‌داری دام مولد استان چاره‌اندیشی علمی شود.

نماینده مردم بجنورد در مجلس گفت: استان خراسان شمالی نیازمند رابطه مستمر دانشگاه با صنعت و کشاورزی است و در همین زمینه، دانشکده پتروشیمی در استان زیرمجموعه دانشگاه بجنورد ایجاد می‌شود در رتبه‌بندی دانشگاه‌ها برای افزایش جایگاه ملی دانشگاه‌های استان باید تلاش شود.

وی به لزوم اختصاص همه بودجه‌های مصوب سفر دولت به استان اشاره کرد و گفت: ظرفیت مصوبات سفر هیئت دولت به استان مورد توجه قرار گیرد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi