جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

مشکلات دختران دانش‌آموز چاروسا به روایت امام جمعه/ شوتاور دبیرستان نیاز دارد

به گزارش کرونا از چاروسا، مدیرکل آموزش و پرورش استان به همراه معاون آموزشی و جمعی از کارشناسان آموزش و پرورش استان در در بخش چاروسا حضور یافتند. مدیرکل و مجموعه اداره کل آموزش و پرورش با همراهی امام جمعه، بخشدار و رئیس آموزش و پرورش چاروسا با حضور در هنرستان دخترانه قلعه رئیسی در

اختصاصی کرونا

کد خبر : 90580
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۴

کرونا :

مشکلات دختران دانش‌آموز چاروسا به روایت امام جمعه/ شوتاور دبیرستان نیاز دارد

به گزارش کرونا از چاروسا، مدیرکل آموزش و پرورش استان به همراه معاون آموزشی و جمعی از کارشناسان آموزش و پرورش استان در در بخش چاروسا حضور یافتند.

مدیرکل و مجموعه اداره کل آموزش و پرورش با همراهی امام جمعه، بخشدار و رئیس آموزش و پرورش چاروسا با حضور در هنرستان دخترانه قلعه رئیسی در محفل انس با قرآن این هنرستان شرکت کردند.

در این محفل از قاریان تجلیل شد و در ادامه امام جمعه قلعه رئیسی عنوان کرد: در دین اسلام و در میان مسلمانان حفظ قرآن کاری ارزشمند و پرفضیلت است که از ابتدای تاریخ اسلام میان مسلمانان رایج بوده و خیر و برکات زیادی داشته و یکی از مهمترین عللی که برای حفظ قرآن می‌توان برشمرد، جلوگیری از تحریف و تغییر آن بوده است و از ابتدای تاریخ اسلام مسلمانان و یاران پیامبر با حفظ دقیق آیات قرآن توانستند از آن حراست و حفاظت کنند.

حیدرخواه در نشست با مدیرکل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه نبود اوقات فراغت برای دانش آموزان دختر یک معضل اساسی است تاکید کرد: نبود سالن ورزشی و امکانات ورزشی معضلی است که دختران این منطقه با آن دست پنجه نرم می کنند و امیدواریم توجه شود.

وی همچنین خواستار هوشمندسازی مدارس و توجه به تشویق دانش آموزان شد.

عزتخواه مدیرکل آموزش و پرورش استان هم در این مراسم با تقدیر از برگزار کنندگان این مراسم معنوی با بیان اینکه دشمن درصدد هویت زدایی از مدارس است تاکید کرد: خوشحالیم در شرایطی که دشمن درصدد ضربه زدن به مدارس است اما هوشیارانه دانش آموزان با شوق فراوان در چنین مراسماتی شرکت می کنند.

اجرای ۱۱ هزار میلیارد تومان پروژه از سوی سازمان تأمین اجتماعی
دنبال کنید

وی با بیان اینکه نباید چنین محافل معنوی فقط در ایام ماه رمضان و شبهای قدر باشد تاکید کرد: قرآن برای همیشه به‌روز سخن می‌گوید و گذشت زمان تاثیری در تازه بودن کلام خداوند ندارد. 

مشکلات دختران دانش‌آموز چاروسا به روایت امام جمعه/ شوتاور دبیرستان نیاز دارد 11

مشکلات دختران دانش‌آموز چاروسا به روایت امام جمعه/ شوتاور دبیرستان نیاز دارد 12

در ادامه با حضور در هنرستان شهدای قلعه رئیسی از تجهیزات این هنرستان بازدید و سپس با حضور در نشست با مسئولین چاروسا مشکلات آموزشی این بخش را شنیدند.

در بازدید از امکانات هنرستان چاروسا از تجهیزات فنی این هنرستان رونمایی شد.

مشکلات دختران دانش‌آموز چاروسا به روایت امام جمعه/ شوتاور دبیرستان نیاز دارد 13

مشکلات دختران دانش‌آموز چاروسا به روایت امام جمعه/ شوتاور دبیرستان نیاز دارد 14

مشکلات دختران دانش‌آموز چاروسا به روایت امام جمعه/ شوتاور دبیرستان نیاز دارد 15

مشکلات دختران دانش‌آموز چاروسا به روایت امام جمعه/ شوتاور دبیرستان نیاز دارد 16

مشکلات دختران دانش‌آموز چاروسا به روایت امام جمعه/ شوتاور دبیرستان نیاز دارد 17

امکاناتی که می تواند زمینه اشتغال جوانان و نوجوانان این بخش را در آینده فراهم کند.

علی الهامی رئیس آموزش و پرورش چاروسا در این بازدید با بیان اینکه دانش آموزان چاروسا به دلیل نبود امکانات فنی باید به دهدشت و یاسوج جهت آموزش مکانیک خودرو می رفتند تصریح کرد: امروز دانش آموزان زیادی در این بخش با استقبال به رشته های فنی روی می آورند و باید با تجهیز امکانات آنها را تکمیل کنیم.

الهامی در نشست با مدیرکل آموزش و پرورش چاروسا خواستار راه اندازی دبیرستان روستای شوتاور شد و گفت: روستای شوتاور یکی از روستاهای بزرگ این منطقه است که در سالهای گذشته راکد ماند که امیدواریم با توجه به نرم دانش آموزی این دبیرستان مجدد شرایط تحصیل برای دانش آموزان فراهم شود.

عزتخواه مدیرکل آموزش و پرورش هم در بازدید از امکانات هنرستان چاروسا با بیان اینکه توسعه کشور بدون حضور نیروی انسانی ماهر و کارآمد میسر نیست و برای تربیت نیروهای فنی و ماهر نیاز به توجه بیشتر به هنرستان‌های فنی وحرفه‌ای و کاردانش هستیم تاکید کرد: برای رفع معضل بیکاری راهی جز گسترش رشته‌های فنی و حرفه‌ای و توجه به این رشته‌ها نداریم چرا که تنها راه رسیدن به خودکفایی در تولید و علم و تکنولوژی وخدمات گسترش رشته‌های فنی و حرفه‌ای است.

چالش برق‌رسانی به مسکن ملی دهدشت/ پیشرفت پروژه به 96 درصد رسید، برق باز هم نرسید
دنبال کنید

مدیرکل آموزش و پرورش استان از تجهیز هنرستان های استان تا مهرماه امسال خبر داد و گفت: برای تجهیز هنرستان شهدای چاروسا قریب به ۱۵ میلیارد ریال هزینه شد که امکانات خوبی آمد و برای فراهم شدن سالن تجهیزات هم همکاری خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه موضوع روستای شوتاور را بررسی خواهیم کرد ادامه داد: درکنار هم بودن ادارات خوب است.

عزتخواه در پایان در پاسخ به اینکه آموزش و پرورش باید کار فرهنگی انجام دهد عنوان کرد: آموزش و پرورش به تنهایی وظیفه کار فرهنگی را ندارد.

نجیب الله ایزدخواه بخشدار چاروسا هم در این نشست با تقدیر از مجموعه آموزش و پرورش چاروسا و ستاد اسکان این بخش در ایام نوروز بیان کرد: یکی از مسیر‌های رشد و توسعه و بالندگی آموزش و پرورش در کشور در گرو توجه ویژه به هنرستان‌ها است.

ایزدخواه افزود: هنرستان‌ها برای فعالیت‌های عملی نیاز به تجهیزات و لوازم مصرفی دارند که نیازمند نگاه ویژه‌ای هستند.

وی با بیان اینکه فضای دارالقرآن قلعه رئیسی فضای مناسبی نیست گفت: کمبود امکانات در این بخش وجود دارد و امیدواریم به این منطقه به دلیل محرومیت بالا توجه بیشتری صورت بگیرد و نبود دبیرستان به خصوص دخترانه در شوتاور یک مشکل اساسی است که امیدواریم توجه ویژه شود.

حسنی رئیس دادگستری چاروسا هم در این نشست خواستار توجه نهادهای فرهنگی به برنامه های فرهنگی شد.

مشکلات دختران دانش‌آموز چاروسا به روایت امام جمعه/ شوتاور دبیرستان نیاز دارد 18

مشکلات دختران دانش‌آموز چاروسا به روایت امام جمعه/ شوتاور دبیرستان نیاز دارد 19

پایان پیام/۸۲۰۲۱


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi