پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

مطالبه گری بسیج دانشجویی از شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد/چرا در دیشموک سهل انگاری می‌کنید

به گزارش کرونا از یاسوج بیش از یک‌سال است که لوله کشی گاز در روستاهای بخش دیشموک صورت گرفته اما تاکنون علمک گذاری نشده است. طبق گفته‌ی اهالی این مناطق ، ساکنان روستا به دلیل برودت هوا ، زمستان های سردی را سپری میکنند‌ ضمن اینکه سایر زیرساخت ها نیز منوط به بهره برداری از

اختصاصی کرونا

کد خبر : 90577
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۳

کرونا :

مطالبه گری بسیج دانشجویی از شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد/چرا در دیشموک سهل انگاری می‌کنید

به گزارش کرونا از یاسوج بیش از یک‌سال است که لوله کشی گاز در روستاهای بخش دیشموک صورت گرفته اما تاکنون علمک گذاری نشده است. طبق گفته‌ی اهالی این مناطق ، ساکنان روستا به دلیل برودت هوا ، زمستان های سردی را سپری میکنند‌ ضمن اینکه سایر زیرساخت ها نیز منوط به بهره برداری از گازرسانی شده است!

جدول کشی در بیشتر روستاها انجام شده ولی به خاطر لوله کشی گاز ، شرایط برای ادامه جدول کشی ها و تکمیل این پروژه وجود ندارد.

هم‌چنین اهالی این مناطق گلایه مندی خویش از آسفالت نشدن معابرشان به خاطر عدم افتتاح شدن طرح گازرسانی به مناطق شان را ابراز کرده اند.

بر اساس صحبتهای مردم روستاهای بخش دیشموک شهرستان کهگیلویه ، مسئولین استانی وعده های بسیار مبنی بر افتتاح طرح گازرسانی این مناطق داده اند اما کماکان این مناطق از نعمت گاز بی بهره هستند. انتظار آنان استفاده از نعمت گاز است ؛ نعمتی که فقدان آن در این مناطق شرایط رفاهی را برای ساکنان این مناطق دشوار کرده است.

اکنون مطالبه گازرسانی به این مناطق در اولویت مطالبه گری گروه های جهادی بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد قرار گرفته است که بیش از دو سال است در این مناطق خدمت رسانی میکنند‌.

یکی از گروه های جهادی فعال در روستاهای کمتر برخوردار بخش دیشموک شهرستان کهگیلویه ، گروه جهادی شهید رستمی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج است که در عدم افتتاح شدن طرح گازرسانی روستاهای دیشموک پیگیری هایی انجام داده است.

 مهدی انصاریان ، مسئول واحد عملیات جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج عنوان کرده است: یکی از مسائل مهمی که در این روستاها با آن مواجه هستیم مسئله گازرسانی است. طبق پیگیری‌هایی که انجام داده ایم لوله کشی گاز در روستاها صورت گرفته اما بنا به دلایلی علمک گذاری انجام نشده است. از اصلی ترین دلایل عدم علمک گذاری در این روستاها ، ناهماهنگی و اختلافاتی است که بین اداره گاز استان و شهرداری قلعه رئیسی وجود دارد که نتیجه آن محرومیت ساکنان این روستا از نعمت گاز میباشد.

*دستگیری ۶ نفر شکارچیان حرفه ای غیر مجازدر گچساران*
دنبال کنید

مسئول واحد عملیات جهادی افزود: متاسفانه ضعف و سوء مدیریت در بدنه مسئولان استانی با شدت و ضعف وجود دارد و همین امر از دلایل اصلی درگیری استان با محرومیت میباشد.

وی توضیح داد: طبق وعده های مسئولان استانی قرار بود در تاریخ ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ گاز این مناطق توسط نماینده کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی افتتاح گردد که با گذشت بیش از دو ماه این وعده نیز محقق نشده است.

این جهادگر دانشجو ادامه داد: آنچه مشخص است اهمال مسئولان مربوطه و محروم شدن ساکنان روستاهای بخش دیشموک از نعمت گاز میباشد. اکنون انتظار می رود استانداری استان کهگیلویه و بویراحمد و نماینده مردم کهگیلویه و شرکت گاز استان ضمن آسیب شناسی دلایل عدم بهره برداری از گازرسانی در این مناطق در مرتفع کردن موانع اهتمام جدی داشته و به گونه ای برنامه ریزی کنند که حداکثر تا پایان فصل تابستان ، شاهد بهره برداری از گازرسانی در روستاهای کمتر برخوردار بخش دیشموک شهرستان کهگیلویه باشیم.

مهدی انصاریان در پایان گفت: واحد عملیات جهادی و گروه جهادی شهید رستمی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج تا حصول کامل نتیجه‌ی این مطالبه گری ، پیگیر مسائل و مشکلات ساکنان روستاهای بخش دیشموک برای ارتقای سطح کیفی و رفاهی آنان می باشد.

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi