جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

ارتش اجازه کوچکترین تجاوز را به خاک مقدس ایران نمی‌دهد/ خط قرمز ما آرامش مردم است

به گزارش کرونا از همدان، امیر سرتیپ دوم علی اسدی صبح امروز در مراسم بزرگداشت روز ارتش با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران در سال ۵۸ به فرمان امام (ره) تشکیل شد تا خدمات صادقانه خود را به کشور ارائه کند اظهار کرد: امام خمینی(ره) ارتش را خوب شناخته بود، مردانی در بدنه این

اختصاصی کرونا

کد خبر : 90574
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۲

کرونا :

ارتش اجازه کوچکترین تجاوز را به خاک مقدس ایران نمی‌دهد/ خط قرمز ما آرامش مردم است

به گزارش کرونا از همدان، امیر سرتیپ دوم علی اسدی صبح امروز در مراسم بزرگداشت روز ارتش با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران در سال ۵۸ به فرمان امام (ره) تشکیل شد تا خدمات صادقانه خود را به کشور ارائه کند اظهار کرد: امام خمینی(ره) ارتش را خوب شناخته بود، مردانی در بدنه این مجموعه سلحشور هستند که بعد از رشادت‌ها ۴۸ هزار شهید را تقدیم وطن کردند.

وی با بیان اینکه بعد از جنگ، ارتش با استفاده از ابتکار و خلاقیت تجهیزات را به‌روز کرد و نتیجه آن ایجاد شهرک‌های پدافندی و … بود گفت: امروز ارتش محکم و استوار تا سرحدات پاسخگوی تهدیدات دشمن است و بصیرت کامل دارد.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شهدای سوباشی غرب کشور بیان اینکه ارتش زیر پرچم ولایت امانت‌دار جمهوری اسلامی است گفت: خط قرمز ارتش آرامش مردم است و در تمام صحنه‌ها از جمله بلایای طبیعی، سیل و زلزله سینه سپر کرده، ضمن اینکه اجازه نمی‌دهد کسی به خاک مقدس ایران تجاوز کند.

وی با اشاره به اینکه امروز ارتش در قطعه‌سازی مبتکر و سازنده است تاکید کرد: ارتش انقلابی ایران انقلابی‌تر و مومن‌تر و خالص‌تر است و مشت گره‌کرده‌ای در مقابل هر متجاوز.

اسدی با بیان اینکه تمام شهدا به یک موضوع تاکید کردند که خواهرم حجاب شما امید می‌دهد و پشتوانه است و بدانید که دشمن چه برنامه‌ای دارد؛ گفت: امیدواریم خواهران گرانقدر این موضوع حائز اهمیت را مورد توجه قرار دهند.

پایان پیام/۸۹۰۲۶/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi