جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

دستگیری 3 دزد سابقه‌دار در گچساران

سرهنگ ارسلان خادمیان در گفت و گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات درون خودرو در سطح شهرستان، موضوع با هماهنگی مرجع قضائی در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.  وی افزود: ماموران با انجام اقدامات فنی و تخصصی۳ نفر سارق سابقه دار را

اختصاصی کرونا

کد خبر : 90535
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۳

کرونا :

دستگیری 3 دزد سابقه‌دار در گچساران

سرهنگ ارسلان خادمیان در گفت و گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات درون خودرو در سطح شهرستان، موضوع با هماهنگی مرجع قضائی در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

 وی افزود: ماموران با انجام اقدامات فنی و تخصصی۳ نفر سارق سابقه دار را در سطح حوزه استحفاظی شهرستان”گچساران” شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه و ضربتی دستگیر و به همراه مقداری وسایل سرقتی به یگان انتظامی انتقال دادند.

خادمیان خاطرنشان کرد: متهمین در بازجویی های اولیه به ۱۸ فقره سرقت محتویات درون خودرو اعتراف که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان گردیدند.

فرمانده انتظامی گچساران با اشاره به اینکه یک دستگاه خودروی وانت پیکان متعلق به سارقین توقیف وبه پارکینگ انتقال یافته ،از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت و موارد مشکوک، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام تا نسبت به دستگیری مجرمان اقدام شود.

پایان پیام/۸۲۰۳۳/ ف


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi