چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

بهره برداری از متروی قم در سفر دور دوم رئیس جمهور

نماینده مردم قم در مجلس در بازدید از پروژه متروی قم گفت: امیدواریم در سفر دور دوم رئیس جمهور به قم این پروژه آماده بهره برداری شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 90487
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۶

کرونا :

بهره برداری از متروی قم در سفر دور دوم رئیس جمهور

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت؛ احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از پروژه متروی قم گفت: پروژه متروی قم از سال‌های گذشته در شهر قم شروع به کار کرده فعال بوده است و از ماه‌های قبل نیز آماده راه اندازی و بهره برداری بوده است.

وی افزود: در حال حاضر بزرگترین مشکل در مسیر راه اندازی متروی قم نبود واگن است که در این راستا پیگیری‌های لازم در مجلس شورای اسلامی و همچنین دولت انجام شده که امیدواریم در سفر دور دوم رئیس جمهور به قم این پروژه آماده بهره برداری شود.

امیرآبادی فراهانی با بیان اینکه فاز نخست خط اول مترو تا میدان مطهری کامل شده است، ادامه داد: فاز دوم متروی قم تا میدان ولیعصر (عج) تونلینگ آن تکمیل خواهد شد و مابقی مسیر تا مسجد مقدس جمکران نیز به صورت دستی انجام خواهد شد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مدیریت شهری قم در راستای اجرای پروژه متروی قم تلاش‌های فراوانی داشته است که امیدواریم با تأمین واگن این پروژه به افتتاح برسد و در اختیار شهروندان قمی قرار گیرد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi