جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

کلاهبردار شهرستان دنا دستگیر شد+جزئیات

به گزارش کرونا از سی سخت، با تلاش شبانه روزی پلیس آگاهی دنا کلاهبردار چندین میلیاردی حرفه ای در دام پلیس آگاهی دنا گرفتار شد. کلاهبردار و سارق حرفه ای که طی چند سال اخیر از شهروندان شهرستان دنا کلاه برداری میلیاردی کرده و حدود یک سال فراری بود با هماهنگی دادستان دنا و پلیس

اختصاصی کرونا

کد خبر : 90411
تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۸

کرونا :

کلاهبردار شهرستان دنا دستگیر شد+جزئیات

به گزارش کرونا از سی سخت، با تلاش شبانه روزی پلیس آگاهی دنا کلاهبردار چندین میلیاردی حرفه ای در دام پلیس آگاهی دنا گرفتار شد.

کلاهبردار و سارق حرفه ای که طی چند سال اخیر از شهروندان شهرستان دنا کلاه برداری میلیاردی کرده و حدود یک سال فراری بود با هماهنگی دادستان دنا و پلیس آگاهی بالاخره دستگیر شد.

پس از شناسایی و رصد اطلاعاتی مجموعه پلیس آگاهی دنا بلافاصله کاراگاه سرگرد اسفندیاری و تیمی اعزامی با هماهنگی افشین دادستان دنا و سرهنگ سید نورالله تقوی نژاد فرمانده انتظامی دنا موفق شدند در یک عملیات ضربتی متهم کلاهبردار را در مسیر اصفهان به تهران دستگیر کنند.

این متهم با هماهنگی دادستان دنا تحت بازجویی قرار گرفت که پس از بازجویی توسط پلیس آگاهی دنا به کلاهبرداری خود اعتراف کرد و روانه زندان شد.

در همین خصوص مردم شهرستان دنا قدردان دادستان شهرستان دنا، فرمانده  انتظامی دنا و پلیس آگاهی دنا به خاطر به دام انداختن این متهم هستند و امیدوارند که تمامی اموال مال باختگان به دست صاحبانشان بازگردد.

پایان پیام/



منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi