چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

تسلیت به خانواده مقتول و دعوت به حفظ آرامش توسط امام جمعه بهمئی

به گزارش کرونا از بهمئی؛ امام‌ جمعه و تعدادی از روحانیون شهرستان بهمئی در پی قتل اخیر در این شهرستان با خانواده مقتول و ایل یوسفی در بخش سرآسیاب یوسفی دیدار و گفتگو کردند. امام جمعه شهرستان بهمئی با ابراز نگرانی و عرض تسلیت به این خانواده گفت: یکی از رسالت های علما و روحانیت

اختصاصی کرونا

کد خبر : 90381
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۴

کرونا :

تسلیت به خانواده مقتول و دعوت به حفظ آرامش توسط امام جمعه بهمئی

به گزارش کرونا از بهمئی؛ امام‌ جمعه و تعدادی از روحانیون شهرستان بهمئی در پی قتل اخیر در این شهرستان با خانواده مقتول و ایل یوسفی در بخش سرآسیاب یوسفی دیدار و گفتگو کردند.

امام جمعه شهرستان بهمئی با ابراز نگرانی و عرض تسلیت به این خانواده گفت: یکی از رسالت های علما و روحانیت انسجام بخشی و مراقبت و صیانت ارزش‌ها و احیای سنت های حسنه در جامعه است.

حجت الاسلام‌ اسماعیل صلواتی افزود: افتخار علما و روحانیت شیعه این است که مردمی هستند و از مردم هستند و در غم و غصه و رنج مردم شریک هستند و دلسوز مردم بوده و در حوادث و اتفاقات و گرفتاری هایی که برای مردم ایجاد می شوند در کنار مردم هستند.

وی خاطرنشان کرد: مردم شهرستان بهمئی علاقه‌مند به علما و روحانیت هستند و حقیقتاً روحانیت این منطقه خاصه سادات محترم و معظم در عموم برنامه ها و مناسبت هایی که وجود دارند در بین مردم هستند عامل وحدت و همدلی مردم هستند.

حجت الاسلام صلواتی ادامه داد: اکنون جمعی از علما و روحانیت شهرستان در معیت روحانی فاضل و پیشکسوت علمای شهرستان حجت الاسلام حاج آقای تقوی خدمت خانواده و بستگان این جوان عزیزی که همه داغدار آن هستند برای تسلیت و دلداری آمدیم تقدیر و تشکر از قانون محوری و به نمایش گذاشتن اخلاق و منش اسلامی و همکاری با نهادهای قضایی و انتظامی که جوانان این بخش و بزرگان و ریش سفیدان و متنفذین و خانواده متوفی داشتند از این اقدام زیبای این مردم و خانواده مکرم تقدیر و تشکر می‌کنیم.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
دنبال کنید

امام جمعه شهرستان بهمئی بیان داشت: از خداوند متعال برای خانواده آن مرحوم و بستگان و فامیل صبر جمیل آرزو می کنیم در این ماه رحمت و مغفرت برای همه اموات خاصه آن جوان سفر کرده رحمت و مغفرت الهی را مسئلت داریم.

حجت الاسلام صلواتی ادامه داد: مجدداً از تمامی مردم و خانواده های مکرم داغدیده و جوانان این بخش صمیمانه تقدیر و تشکر می کنیم.

امام جمعه شهرستان بهمئی در پایان مردم را دعوت به آرامش کرد.

حجت الاسلام محمدلطیف تقوی هم در این نشست ضمن ابراز تاسف و نگرانی از وضع پیش آمده با تاسی از آیات قرآن و روایات پیرامون اصلاح ذات البین، ریش سفیدان و جوانان را به حفظ آرامش دعوت کرد و خواهان برخورد قانونی با افراد از طریق مجاری قانون شد.

لازم به ذکر است: در این دیدار بزرگان و ریش سفیدان و معتمدین در این جلسه ضمن تشکر و قدردانی از حضور مسئولان مختلف و حضور علما و روحانیت منطقه درخواست داشتند که مسائل و خودشان را از طریق قانون پیگیری می کنند و انتظار دارند که مسئولان قضایی و انتظامی با سرعت و دقت خواسته آنها را پیگیری نمایند.

تسلیت به خانواده مقتول و دعوت به حفظ آرامش توسط امام جمعه بهمئی 6

 

 

تسلیت به خانواده مقتول و دعوت به حفظ آرامش توسط امام جمعه بهمئی 7

 

 

تسلیت به خانواده مقتول و دعوت به حفظ آرامش توسط امام جمعه بهمئی 8

تسلیت به خانواده مقتول و دعوت به حفظ آرامش توسط امام جمعه بهمئی 9

 

 

 


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi