جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

1200 بسته گوشت میان نیازمندان کهگیلویه و بویراحمد توزیع شد/ عیادت از خانواده‌ای با 5 فرزند معلول+ فیلم و تصویر

به گزارش کرونا از یاسوج، ستاد کانون فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد به مانند گذشته در راستای کمک به محرومین و مستضعفین این بار در ماه مبارک رمضان به یاری قشر محروم جامعه در استان کهگیلویه و بویراحمد شتافت. کریم‌لایقی اصل و همکارانش در ستاد کانون مساجد در هجدهمین روز از ماه

اختصاصی کرونا

کد خبر : 90333
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۸

کرونا :

1200 بسته گوشت میان نیازمندان کهگیلویه و بویراحمد توزیع شد/ عیادت از خانواده‌ای با 5 فرزند معلول+ فیلم و تصویر

به گزارش کرونا از یاسوج، ستاد کانون فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد به مانند گذشته در راستای کمک به محرومین و مستضعفین این بار در ماه مبارک رمضان به یاری قشر محروم جامعه در استان کهگیلویه و بویراحمد شتافت.

کریم‌لایقی اصل و همکارانش در ستاد کانون مساجد در هجدهمین روز از ماه مبارک رمضان پای کار آمدند تا به تعداد ۱۲۰۰ بسته گوشت گرم گوسفندی ویژه ماه مبارک رمضان را در میان نیازمندان توزیع کنند.

1200 بسته گوشت میان نیازمندان کهگیلویه و بویراحمد توزیع شد/ عیادت از خانواده‌ای با 5 فرزند معلول+ فیلم و تصویر 4

او می‌گوید: این اقدام خیرخواهانه با محوریت کانون مساجد و موسسه حضرت خدیجه کبری (س) و حمایت خیرین، برنامه سمت خدا تهیه شده است.

این مسئول به گستره توزیع این بسته‌های گوشت گرم اشاره کرد که این مرحله از طرح قربانی بین عزتمندان چهار شهرستان (کهگیلویه، چرام، باشت و گچساران) و توسط مدیران کانون‌های مساجد توزیع می‌شود.

این مسئول فرهنگی در کهگیلویه و بویراحمد ارزش هر بسته را حدود ۵۰۰ هزار تومان عنوان کرد و گفت: در مجموع ۶۰۰ میلیون تومان برای این مرحله هزینه شده است که قدردان بانیان هستیم.

به گزارش فارس، کانون مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد علاوه بر وظایف عدیده خود در حوزه فرهنگی در مناسبت‌های مختلف نیز به یاری نیازمندان می‌شتابد و کارکنان این دستگاه همواره در حال شناسایی و احصاء نیازمندان واقعی در سطح جامعه هستند تا این گونه بتوانند علاوه بر فرهنگ‌سازی در زمینه کمک‌های مومنانه نیز پیشقدم باشند.

*اقدام مومنانه رئیس کانون مساجد کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش فارس، کریم لایقی اصل بلافاصله پس از اتمام کار توزیع بسته‌های گوشت میان کانون‌های مساجد استان جهت توزیع میان نیازمندان به منتهی‌الیه شهر یاسوج و به منزل بارانی پادیر رفت که ۵ فرزند معلول در خانه دارد.

اما و اگرهای کلرزنی و وضعیت بهداشت آب شرب گچساران
دنبال کنید

کریم لایقی‌اصل به همراه مدیر کانون مقداد با حضور در منطقه مزدک یاسوج با حضور در منزل بارانی پادیز جویای احوال او و خانواده‌اش شد که در وضعیت بد در این گوشه از شهر یاسوج و در یک انبار متروکه زندگی می‌کنند.

1200 بسته گوشت میان نیازمندان کهگیلویه و بویراحمد توزیع شد/ عیادت از خانواده‌ای با 5 فرزند معلول+ فیلم و تصویر 5

لایقی‌اصل با اهدای هدایایی به این خانواده آن‌ها را مورد تکریم قرار داد و از مسئولان خواست تا برای کمک به رفع مشکل این خانواده محروم و مستضعف که هم اکنون پدر علیل خانواده را به دلیل قند خون بالا برای قطع پا به شهر شیراز منتقل کرده‌اند پای کار بیایند.

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi