جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدار و گفت و گو با رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری ها؛ پیگیری جهت رفع مشکلات شهرداری های گنبدکاووس و حوزه انتخابیه

نماینده مردم گنبد کاووس در مجلس گفت: جلسه ای هم به همراه شهرداران شهرهای حوزه انتخابیه با رئیس سازمان دهیاری ها و شهرداری ها داشتیم که در این دیدار نیز پیرامون رفع مشکلا و تامین تجهیزات و امکانات شهرداری های حوزه انتخابیه صحبت شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 90325
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۶

کرونا :

دیدار و گفت و گو با رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری ها؛ پیگیری جهت رفع مشکلات شهرداری های گنبدکاووس و حوزه انتخابیه

امانقلیچ شادمهر در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: اخیرا به همراه مجمع نمایندگان استان جلسه ای با مدیرعامل آب و فاضلاب استان و مسئولان قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) داشتیم که در این نشست پیرامون آبرسانی به استان گلستان و حوزه انتخابیه مباحثی مطرح شد تا اقدام اساسی در این رابطه انجام شود.

وی افزود: همچنین جلسه ای هم به همراه شهرداران شهرهای حوزه انتخابیه با رئیس سازمان دهیاری ها و شهرداری ها داشتیم که در این دیدار نیز پیرامون رفع مشکلات و تامین تجهیزات و امکانات شهرداری های حوزه انتخابیه صحبت شد.

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس گفت: در این نشست مصوب شد یک خودروی فوماتیک به شهرداری گنبدکاووس اختصاص داده شود  و همچنین دستور دو منطقه ای شدن شهرداری گنبد کاووس نیز صادر شد.

این نماینده مردم در مجلس بیان کرد: از موارد دیگری که در این نشست مطرح شد تقویت ناوگان خدمات شهری و تخصیص خودرو حمل زباله برای شهرداری اینچه برون، تخصیص قیر رایگان و اختصاص ماشین آلان حمل زباله برای شهرداری های حوزه انتخابیه بوده است که دستورات لازم در این رابطه صادر شد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi