سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

افتتاح طرح‌های آبرسانی شهرستان کوار با اعتبار ۱۳۲ میلیارد ریال/ حل مشکل آب روستاهای دولت‌آباد و موردزار

نماینده مردم کوار، خرامه و سروستان در مجلس شورای اسلامی از تأمین بودجه مورد نیاز پروژه‌های چهار طرح آبرسانی با صرف اعتباری بالغ بر ۱۳۲ میلیارد ریال همزمان در شهرستان کوار خبر داد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 90306
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۲

کرونا :

افتتاح طرح‌های آبرسانی شهرستان کوار با اعتبار ۱۳۲ میلیارد ریال/ حل مشکل آب روستاهای دولت‌آباد و موردزار

عبدالعلی رحیمی مظفری در گفت‌وگو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت با اشاره به تأمین اعتبار پروژه‌‎های آبرسانی، عنوان کرد: این طرح‌ها توسط قرارگاه ریحانه النبی، بسیج سازندگی و حمایت های سازمان آبفا فارس و اداره آبفا شهرستان کوار و پیگیری مستمر نماینده حوزه انتخابیه، جهت تامین به موقع اعتبارات اجرایی شد.

نماینده مردم کوار،خرامه و سروستان، افزود: همچنین حفر، برق رسانی و تجهیز یک حلقه چاه همراه با اجرای ۱۶۰۰ متر خط انتقال مجموعه دولت آباد با صرف اعتباری معادل ۵۰ میلیارد ریال، اصلاح شبکه در سطح شهرستان کوار به طول ۱۰ هزار متر مربع با اعتباری معادل ۳۵ میلیارد ریال و ساخت یک مخزن ۷۰ متر مکعبی بتنی در روستای موردزار با اعتبار ۲ میلیارد ریال اجرا و به بهره‌برداری رسید.

رحیمی مظفری افزود: اصلاح شبکه داخلی روستای فتح‌آباد به طول ۱۳هزار متر مربع با اعتبار ۴۵ میلیارد ریال در حال انجام است و در حال حاضر ۳ کیلومتر آن انجام شده است.

وی، با اشاره به عزم مسئولان در سطح استان و شهرستان‌های حوزه انتخابیه، گفت: با پیگیری‌های مستمر در سه سال گذشته، امسال شاهد بهره‌برداری از طرح های مهم زیربنایی و توسعه‌‌ای در سطح سه شهرستان خرامه، کوار و سروستان خواهیم بود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi