شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

سرقت لوله‌های شرکت نفت در گچساران/ ۲/۵ تن لوله سرقتی کشف شد

سرهنگ ارسلان خادمیان در گفت و گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت درون خودرو وکابلهای برق در سطح شهرستان گچساران، موضوع بصورت ویژه در دستور کار مأموران کلانتری۱۱ این شهرستان قرار گرفت. وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی باهمکاری حراست شرکت بهره برداری نفت وگازشهرستان

اختصاصی کرونا

کد خبر : 90243
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۶

کرونا :

سرقت لوله‌های شرکت نفت در گچساران/ ۲/۵ تن لوله سرقتی کشف شد

سرهنگ ارسلان خادمیان در گفت و گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت درون خودرو وکابلهای برق در سطح شهرستان گچساران، موضوع بصورت ویژه در دستور کار مأموران کلانتری۱۱ این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی باهمکاری حراست شرکت بهره برداری نفت وگازشهرستان با انجام گشت زنی های هدفمند،۱ نفر سارق را حین سرقت شناسایی و دستگیر کردند.

خادمیان تصریح کرد: متهم در بازجویی های اولیه به انواع سرقت در سطح  گچساران اعتراف که دراین زمینه یک نفر مالخر هم دستگیر و در بازدید وبازرسی از انبار ضایعاتی مالخر مقدار زیادی لوازم سرقتی خودرو، سیم وکابل برق و مخابرات و بیش از ۲/۵تن لوله سرقتی از شرکت نفت کشف و ضبط گردید .

فرمانده انتظامی گچساران با اشاره به اینکه متهمین پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی وباقرارمناسب روانه زندان گردیدند، خاطرنشان کرد: شهروندان ضمن توجه به هشدار های پلیسی ، هرگونه موارد مشکوک را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/ ۸۲۰۳۳


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi