سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

نقش رسانه‌ها و سیاسیون در توسعه همه جانبه 6 شهرستان جنوبی کرمان بسیار است

نماینده مردم شهرستان‌های کهنوج، قلعه گنج، منوجان، فاریاب، رودبار جنوب و جازموریان در مجلس گفت: نقش رسانه‌ها و سیاسیون در توسعه و آبادانی حوزه انتخابیه بسیارتاثیرگذار است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 90210
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۸

کرونا :

نقش رسانه‌ها و سیاسیون در توسعه همه جانبه 6 شهرستان جنوبی کرمان بسیار است

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، سومین نشست رسانه‌ای منصور شکرالهی نماینده مردم شهرستان‌های کهنوج، قلعه گنج، منوجان، فاریاب، رودبار جنوب و جازموریان در مجلس با اصحاب رسانه ۶ شهرستان جنوبی استان کرمان در محل سالن شهدای نیروی انتظامی فرمانداری کهنوج با حضور شعبانی فرماندار کهنوج و جمعی از مسئولان و اصحاب رسانه این منطقه برگزار شد.

در این نشست شکرالهی گفت: رسانه ها در تشخیص نقاط قوت و ضعف جامعه تاثیر و نقش بسزایی دارند و امروز رسانه ها به صورت فراگیر و در اشکال مختلف درحال اطلاع رسانی و تولید محتوا هستند. رسانه‌ها در دنیای امروز می توانند با کمترین هزینه، بیشترین تاثیرگذاری را در دنیا داشته باشند.

منصور شکرالهی

وی همچنین تاکید کرد: نقش رسانه‌ها و سیاسیون درتوسعه و آبادانی حوزه انتخابیه بسیارتاثیرگذار است.

این نماینده مجلس پیرامون کادرسازی و نیروسازی در سطوح استانی و ملی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات خدمتگزاران قبلی گفت: ما باید خدمات نماینده های قبلی را جهت توسعه همه جانبه منطقه ارج نهیم وامروز در ادارات کل نیز در مجموعه های منابع طبیعی، علوم پزشکی و جهاد در سطح ریاست و معاونت نیروهای ارزشمندی در حال خدمتگزاری هستند.

وی نیز پیرامون شغل جدید ایوب فلاحی نیز بیان کرد: وی بزودی در پست مدیرکل امور اجتماعی و شوراهای استانداری کرمان مشغول به خدمت خواهند شد.

عضو کمیسیون انرژی درمجلس شورای اسلامی درباره منطقه ویژه اقتصادی جازموریان نیز تصریح کرد: این طرح از سال ۱۳۸۳ مصوبه آن معطل مانده بود که با پیگیری‌های انجام شده، بزودی عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

نماینده شش شهرستان جنوبی کرمان همچنین بیان کرد: بزودی عملیات اجرایی پتروشیمی جازموریان با تلاش مستمر و پیگیری‌های که انجام شده آغاز خواهد شد.

شکرالهی پیرامون مرکزیت کرمان جنوبی نیز مطرح کرد: ضرورت دارد کارشناسان در منطقه حضور یابند و با تصمیمات کارشناسی مرکزیت کرمان جنوبی مشخص خواهد شد که در این راستا علاوه‌بر حضور میدانی کارشناسان، دغدغه مردم شش شهرستان جنوبی نیز به سمع و نظر تصمیمگیران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران رسیده است.

نماینده مردم شهرستانهای کهنوج، قلعه گنج، منوجان، فاریاب، رودبار جنوب و جازموریان در مجلس شورای اسلامی گفت: برای فعالیت مجدد ارتش در کهنوج، نیز نشست‌ها و نامه‌نگاری‌هایی درسطح منطقه‌ای و ملی انجام شده است و تلاش و رایزنی‌های لازم برای استقرار ارتش کهنوج درحال انجام است.

و ی همچنین بیان کرد: در نشست مشترک دیروز در مجلس شورای اسلامی با رئیس جمهور نیز مراتب توجه ویژه رئیس جمهور را به ۶ شهرستان جنوبی اعلام شد که دکتر رئیسی از بسیج تمامی امکانات دولت برای توسعه جنوب کرمان خبر داد.

عضو کمیسیون اصل ۹۰ درمجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در لایحه بودجه امسال نیز اعتبار راه آهن جنوب کرمان دیده شده است و جاده استراتژیک جاسک به محمدآباد، برای تکمیل آن در سفر رییس‌جمهور به حوزه انتخابیه، ششصد میلیارد تومان اعتبار آن مصوب شده است که این اعتبار تخصیص یافته است و این جاده استراتژیک بزودی تکمیل خواهد شد. همچنین برای تامین آب واحدهای صنعتی، آب دریای عمان به جنوب کرمان تخصیص یافته است و نیازمند سرمایه‌گذار است که هنوز متقاضی برای سرمایه گذاری اعلام آمادگی نکرده است.

عضو کمیسیون انرژی درمجلس شورای اسلامی، پیرامون قاچاق سوخت که یکی از معضلات امنیتی و اجتماعی است نیز بیان کرد: قاچاق سوخت یکی از مهمترین معضلاتی است که در جلسه شورای راهبردی استان و کمیسیون انرژی مطرح شده است و یک مسئله حاکمیتی است که تدابیر و تصمیمات لازم اتخاذ و اطلاع‌رسانی خواهد شد.

شکرالهی درباره رفع مشکل آب شرب شهرستان کهنوج نیز گفت: در سفر وزیر نیرو به جنوب کرمان، ۸ حلقه چاه شرب، خارج از تشریفات عملیات اجرایی آنها آغاز شده است و مجوز چاه آب شرب ناصرآباد نیز اخذ شده است و بزودی عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

منصور شکرالهی

نماینده مردم شش شهرستان جنوبی در مجلس شورای اسلامی  در بحث استفاده از ظرفیت بانوان نیز عنوان کرد: در تمامی شهرستان‌ها از ظرفیت بانوان استفاده شده است که در حوزه بهداشت و درمان، بهزیستی بانوان توانمند در راس مدیریتی درحال خدمت هستند.

عضو کمیسیون انرژی درمجلس شورای اسلامی مطرح کرد: در حوزه ورزش، نیز معدن تیتانیوم پس از راه‌اندازی و افتتاح در راستای توسعه ورزش شهرستان اقدامات خوبی را انجام خواهد داد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi