شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

مسائل و کمبودهای حوزه بهداشت و درمان حوزه انتخابیه پیگیری شد

نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان، بندر امام‌خمینی(ره) و بخش جولکی در مجلس شورای اسلامی در نشست با عین اللهی وزیر بهداشت، از پیگیری مشکلات بهداشت و درمان حوزه انتخابیه خود خبر داد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 90198
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۶

کرونا :

مسائل و کمبودهای حوزه بهداشت و درمان حوزه انتخابیه پیگیری شد

حبیب آقاجری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ ملت با اشاره به برگزاری نشست ارتقای مجتمع عالی جامع سلامت بندر ماهشهر در دانشکده علوم پزشکی با حضور وزیر بهداشت، گفت: در این نشست اختصاص کادر درمان و برخی تجهیزات پزشکی این منطقه پیگیری شد که وزیر بهداشت دستور پیگیری این موضوع را صادر کرد.

نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان، بندر امام‌خمینی(ره) و بخش جولکی در مجلس شورای اسلامی با یادآوری محرومیت شهرستان هندیجان، اختصاص یکدستگاه سی.تی.اسکن، رادیوگرافی دیجیتال و تامین نیرو انسانی برای راه‌اندازی اتاق عمل و icu بیمارستان شهدای این شهرستان را خواستار شدیم که وزیر نیز دستور پیگیری این موضوع را صادر کرد.

آقاجری به مشکلات مرکز خدمات جامع سلامت شهر میانکوه با جمعیت بیش از ۹ هزار نفر که تحت نظر شبکه بهداشت و درمان امیدیه است، اشاره کرد و  گفت: در این نشست خواهان اختصاص تجهیزات پزشکی و کادر درمانی به این مرکز و همچنین اختصاص تجهیزات پزشکی به بیمارستان امام رضا(ع) شدیم.

وی اضافه کرد: همچنین با توجه به تکمیل شدن بیمارستان ۶۴ تخت‌خوابی بندر امام خمینی(ره)، تأمین کادر درمانی و تخصیص تجهیزات برای این بیمارستان از دیگر درخواست‌های مطرح شده از وزیر بهداشت و درمان بود که دکتر عین‌الهی در این خصوص دستور داد به محض اتمام احداث، این بیمارستان تجهیز و نیروی انسانی مورد نیاز تامین شود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi