سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

اجرای 50 عنوان برنامه جهت استقبال از کنگره ملی شهدای کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش کرونا از یاسوج، سرهنگ جاماسب بهمنیار در جلسه شورای اطلاع رسانی اداره کل آموزش وپرورش استان گغت: در راستای استقبال از کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه وبویراحمد که در مهرماه ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد ۵۰ عنوان برنامه توسط بسیج فرهنگیان و دانش آموزی در اقصی نقاط استان برگزار خواهد شد. وی از برگزاری

اختصاصی کرونا

کد خبر : 90149
تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۷

کرونا :

اجرای 50 عنوان برنامه جهت استقبال از کنگره ملی شهدای کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش کرونا از یاسوج، سرهنگ جاماسب بهمنیار در جلسه شورای اطلاع رسانی اداره کل آموزش وپرورش استان گغت: در راستای استقبال از کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه وبویراحمد که در مهرماه ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد ۵۰ عنوان برنامه توسط بسیج فرهنگیان و دانش آموزی در اقصی نقاط استان برگزار خواهد شد.

وی از برگزاری یادواره شهدای فرهنگی هر شهرستان و منطقه در استان خبر داد و گفت: یادواره شهدای فرهنگی استان کهگیلویه وبویراحمد در هفته معلم با حضور مسئولان کشوری و استانی نیز برگزار خواهد شد.

بهمنیار ، از تدوین و چاپ نقش فرهنگیان استان در دفاع مقدس خبر داد و گفت:  چاپ کتاب وصیت نامه شهدای فرهنگی استان در دوران طلایی دفاع مقدس نیز در دستور کار بسیج فرهنگیان است.

رئیس بسیج فرهنگیان سپاه فتح استان کهگیلویه وبویراحمد، برگزاری مسابقات و جشنواره‌های فرهنگی با موضوع ایثار و شهادت ،نامگذاری میادین شهرهای استان به نام شهدای فرهنگی ،تجلیل از رزمندگان شاخص فرهنگی در دوران دفاع مقدس و برگزاری مراسم شب شعر وخاطره و و نصب تمثال شهدای فرهنگی در مدارس استان جهت آشنایی دانش‌آموزان با شهدا را از دیگر برنامه های بسیج فرهنگیان عنوان کرد.

ایمان سبحان نژاد رئیس کانون بسیج فرهنگیان  اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد نیز گفت: بسیج فرهنگیان آموزش وپرورش برنامه‌های متنوعی برای هفته معلم پیش بینی کرده که بزودی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi