شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیگیری جهت تکمیل مجتمع آموزشی رفاهی فرهنگیان بروجن

نماینده مردم بروجن در مجلس گفت: با پیگیری‌های انجام شده و با دستور معاون اول رئیس جمهور، ۵ میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی و ۱ و نیم میلیارد تومان از محل اعتبارات در اختیار نماینده برای تکمیل مجتمع آموزشی رفاهی فرهنگیان بروجن اختصاص یافته است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 90052
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۸

کرونا :

پیگیری جهت تکمیل مجتمع آموزشی رفاهی فرهنگیان بروجن

امیرقلی جعفری بروجنی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: در روزهای اخیر از روند تکمیل مجتمع رفاهی فرهنگیان بروجن بازدیدی داشتم و از نزدیک در جریان روند پیشرفت فیزیکی این پروژه قرار گرفتم تا اقدامات لازم در جهت رفع مشکلات تکمیل این پروژه انجام گیرد.

وی افزود: ناگفته نماند که با پیگیری‌های انجام شده و با دستور معاون اول رئیس جمهور، ۵ میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی و ۱ و نیم میلیارد تومان از محل اعتبارات در اختیار نماینده برای تکمیل مجتمع آموزشی رفاهی فرهنگیان بروجن اختصاص یافته است.

نماینده مردم بروجن در مجلس بیان کرد: همچنین دیداری هم با مدیر کل سازمان جهاد کشاورزی، مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری، مدیر کل مخابرات استان، فرماندار و بخشداران شهرستان بروجن، شهردار و کارکنان شهرداری بروجن، رئیس شورا و شهردار سفیددشت، اعضای شورای شهر بروجن، رئیس آموزش و پرورش شهرستان بروجن، رئیس ورزش و جوانان شهرستان بروجن و شورای روستای سیبک داشتم که در این دیدار نیز پیرامون موضوعات مختلف حوزه انتخابیه بحث و تبادل نظر شد.

این نماینده مردم در مجلس عنوان کرد: در ضمن بازدیدی هم به همراه مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان از محل های مورد نیاز به منظور انجام طرح های آبخیزداری و مهار روان آب‌ها در شهرستان بروجن با توجه به اخذ اعتبار ۱۳ میلیارد تومانی صورت پذیرفت./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi