جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

بازرسی مشترک و ویژه از بازار دنا

به گزارش کرونا از سی‌سخت، گشت و بازرسی مشترک ویژه ایام نوروز و ماه مبارک رمضان جهت پیشگیری از تخلفات متولیان بازار و اصناف مختلف در شهرستان دنا انجام شد. آراسته مدیر جهادکشاورزی شهرستان دنا با بیان اینکه تامین اقلام ضروری و عرضه آنها زیر ذره‌بین بوده و این بازرسی ها تا پایان ماه مبارک

اختصاصی کرونا

کد خبر : 89929
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۴

کرونا :

بازرسی مشترک و ویژه از بازار دنا

به گزارش کرونا از سی‌سخت، گشت و بازرسی مشترک ویژه ایام نوروز و ماه مبارک رمضان جهت پیشگیری از تخلفات متولیان بازار و اصناف مختلف در شهرستان دنا انجام شد.

آراسته مدیر جهادکشاورزی شهرستان دنا با بیان اینکه تامین اقلام ضروری و عرضه آنها زیر ذره‌بین بوده و این بازرسی ها تا پایان ماه مبارک رمضان و با جدیت تمام در شهرستان ادامه خواهد داشت گفت: از نظر کالاهای اساسی و همچنین نانوایی ها و صنوف میوه فروشان و قصابی ها مشکل آنچنانی  مشاهده نشد چرا که نانوایی ها در سطح شهرستان شیفت بندی شدند و سرکشی های لازم انجام می‌شد.

آراسته اظهار داشت: در این ایام نزدیک به یک میلیارد ریال  برای متخلفان بازار جریمه داشتیم  که در این گشت و بازرسی مشترک از بازار شهرستان دنا  قاضی تعزیرات حکومتی شهرستان، اداره صمت، اتاق اصناف، شبکه بهداشت و مأموران نیروی انتظامی حضور داشتند که  تا پایان ماه مبارک رمضان هر دو روز یکبار این گشت و بازرسی ها ادامه خواهد داشت.

بازرسی مشترک و ویژه از بازار دنا 5

بازرسی مشترک و ویژه از بازار دنا 6

بازرسی مشترک و ویژه از بازار دنا 7

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi