شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

عملیات اجرایی احداث شهرک صنفی دهدشت با ظرفیت ۳۰۰ واحد آغاز شد

به گزارش کرونا از کهگیلویه، کریم روزبهان رئیس سازمان صنعت و معدن و تجارت استان ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌ همه مسئولانی که جهت احداث این پروژه همکاری داشتند گفت: این طرح در راستای جمع آوری صنوف آلاینده و انتقال آنها به خارج از شهر  و ارائه خدمات به شهروندان امروز در شهرستان کهگیلویه

اختصاصی کرونا

کد خبر : 89920
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۱

کرونا :

عملیات اجرایی احداث شهرک صنفی دهدشت با ظرفیت ۳۰۰ واحد آغاز شد

به گزارش کرونا از کهگیلویه، کریم روزبهان رئیس سازمان صنعت و معدن و تجارت استان ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌ همه مسئولانی که جهت احداث این پروژه همکاری داشتند گفت: این طرح در راستای جمع آوری صنوف آلاینده و انتقال آنها به خارج از شهر  و ارائه خدمات به شهروندان امروز در شهرستان کهگیلویه کلنگ زنی شد.

وی افزود: این شهرک با مساحت ۲۵ هزار متر مربع وبا ظرفیت حدود ۳۰۰ واحد صنفی در مساحت ۷۰متری و ۱۰۰متری واگذار و یا آماده واگذاری است.

روزبهان تصریح کرد: برای کمک به ایجاد زیر ساخت‌های این شهرک صنفی توصیه‌های لازم برای همکاری با مجریان احداث این شهرک توسط نماینده مردم شهرستانهای کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی و امام جمعه و مسئولان استانی به دستگاه‌های اجرایی شهرستان   صورت گرفت، حجت الاسلام موحد نیز  تاکید داشت که همزمان با انجام عملیات احداث این شهرک کار های قانونی و اداری آن انجام شود.

مدیر کل صمت گفت: این نوع شهرک‌ها در کنار شهرهای بزرگ به منظور خدمت‌رسانی بهتر به شهروندان و همچنین بهبود شرایط و آرامش زندگی در شهر و زیباسازی فضای شهر صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: این پروژه قرار است ظرف مدت ۶ ماه به بهره‌برداری برسد که امیدوارم با تلاش مسئولین در در کمترین زمان ممکن سال ۱۴۰۲ شاهد بهره برداری آن باشیم.

انتهای پیام/۸۲۰۳۵


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi