پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

جلوگیری از کوچ زودهنگام در کهگیلویه/باز هم کتک‌کاری مامور منابع طبیعی

 به گزارش کرونا از کهگیلویه، سعید جاویدبخت در بازدید سرزده از اکیپ‌ گلوگاه‌های کوچ زود هنگام در شهرستان کهگیلویه اظهار کرد: از تمامی ظرفیت موجود حداکثر استفاده در اداره کل منابع طبیعی وآبخیزداری استان در زمینه کنترل کوچ و کنترل تخریب استفاده می‌شود اما کمبود نیروی انسانی و تجهیزات همواره وجود دارد. مدیر کل منابع

اختصاصی کرونا

کد خبر : 89911
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۷

کرونا :

جلوگیری از کوچ زودهنگام در کهگیلویه/باز هم کتک‌کاری مامور منابع طبیعی

 به گزارش کرونا از کهگیلویه، سعید جاویدبخت در بازدید سرزده از اکیپ‌ گلوگاه‌های کوچ زود هنگام در شهرستان کهگیلویه اظهار کرد: از تمامی ظرفیت موجود حداکثر استفاده در اداره کل منابع طبیعی وآبخیزداری استان در زمینه کنترل کوچ و کنترل تخریب استفاده می‌شود اما کمبود نیروی انسانی و تجهیزات همواره وجود دارد.

مدیر کل منابع طبیعی وآبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: انتظار می‌رود دستگاه‌های مربوطه مطابق قانون در راستای حفظ منابع طبیعی همکاری لازم را با این این اداره داشته باشند و همچنین نهادهای فرهنگی اعم از رسانه‌های گفتاری نوشتاری در راستای حفاظت از انفال هشدار های لازم را به مردم بدهند و مردم در جلوگیری از تخریب منابع طبیعی همکاری کنند.

وی با بیان این‌که متاسفانه یکی از همکاران ما در اداره کل منابع طبیعی وآبخیزداری استان در یکی از مناطق حومه بویراحمد در راستای جلوگیری از بوته‌کنی گیاهان مرتعی مورد ضرب و شتم قرار گرفت افزود: انتظار می‌رود نیروهای سد معبر  شهرداری‌ها در شهر کمک کنند و کسانی که در شهرها مبادرت به خرید و فروش گیاهان مرتعی می‌کنند (متعرضین به طبیعت) شهرها را پاکسازی کنند.

 جاوید بخت تصریح کرد: انتظار داریم مردم به جهت حفظ طبیعت، همدیگر را توصیه به حفاظت از گونه‌های گیاهی کنند.

وی یکی دیگر از مشکلات در حوزه تخریب و تصرف در عرصه‌های منابع طبیعی را ورود ماشین آلات به طبیعت عنوان و با بیان این‌که قبل از سال ۱۴۰۲ و حتی در ایام نوروز همکاران با همکاری برخی دستگاهای اجرائی اقدام به مسدود نمودن راه‌های فرعی ورودی به جنگل کردند گفت: اما متاسفانه بعضاً در برخی موارد برخی افراد سودجو در نیمه شب مبادرت به بازگشایی راه‌های فرعی کردند که این کار تخلف آشکار است. از مردم انتظار می‌رود درصورت مشاهده هر گونه تخلف در عرصه منابع طبیعی با تلفن رایگان۱۵۰۴ یگان حفاظت منابع طبیعی تخلف مذکور را گزارش دهند تا در کمترین زمان ممکن اعمال قانون صورت پذیرد.

خبر خوب از طرح نهضت ملی مسکن در گچساران
دنبال کنید

انتهای پیام/۸۲۰۳۵


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi