جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

انتقاد جدی نماینده آمل از افزایش میلیونی تعرفه گاز در استان مازندران

نماینده مردم آمل در مجلس در جریان بازدید میدانی با حضور در شرکت گاز حوزه انتخابیه خود با جمعی از مشترکان ناراضی از تعرفه‌‎های گاز میلیونی مواجه شد و در این راستا از دولت پاسخ خواست.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 89827
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۶

کرونا :

انتقاد جدی نماینده آمل از افزایش میلیونی تعرفه گاز در استان مازندران

رضا حاجی پور در گفت و گو با خبرنگار  کرونا به نقل از خانه ملت، با انتقاد از افزایش تعرفه گاز به ویژه برای استان مازندران، گفت: امروز(چهارشنبه، ۹ فروردین ماه) در جریان بازدید میدانی که از شهرستان آمل داشتم وارد اداره گاز شده و با تعداد زیادی از مشترکان مواجه شدم که نسبت به تعرفه خود انتقاد داشتند.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی در ادامه با طرح این سوال از رئیس جمهور و وزیر نفت که باید دلیل منطقی برای افزایش تعرفه گاز بیان شود، اظهار داشت: این افزایش تعرفه در حالی صورت گرفته که هیچ تغییری در نحوه خدمات شرکت گاز رخ نداده است.

وی در ادامه با اشاره به افزایش تعرفه گاز از پیش از آغاز سال جدید، یادآور شد: اسناد و مدارکی موجود است که فردی تنها ۷ میلیون تومان حقوق می گیرد اما قبض گاز ماهیانه او به میزان ۵ میلیون تومان صادر شده و دلیلی نیز برای آن وجود ندارد.

حاجی پور ادامه داد: یک روستایی سالیانه درآمدی ندارد که بتواند این میزان پول گاز پرداخت کند از این رو دولت باید نحوه محاسبه این قبوض را اعلام کرده و بیان کند که با چه خدمات دهی چنین افزایش تعرفه ای را صورت داده است.

وی در ادامه انتقاد خود از نحوه تعیین مبلغ قبوض گاز گفت: در حال حاضر مردم در شرایط سختی قرار دارند و حقوق ناچیزی دریافت می کنند که این موضوع نیز در کنار تورم شرایط را برای مردم منطقه آمل، مازندران و سایر استان های کشور سخت کرده است.

اختصاص 3 دستگاه آمبولانس مجهز به چابهار، دشتیاری و قصرقند از سوی بنیاد مستضعفان
دنبال کنید

عضو مجمع نمایندگان استان مازنداران در پایان خاطرنشان کرد: افزایش تعرفه باید در قبال خدمات مشخصی صورت گیرد نه در شرایطی که حقوق مردم نیز افزایش چندانی نداشته و مردم در کنار آن از افزایش بهای گاز نیز رنج ببرند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi