پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

آمادگی حوزه سلامت کهگیلویه جهت خدمات دهی به مسافران نوروزی

سید منصور تقوی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه اظهار کرد: در راستای ارائه خدمات درمانی مطلوب به مراجعه کنندگان اورژانس بیمارستان امام خمینی (ره ) دهدشت، پیش‌بینی‌های لازم صورت گرفته و تعداد سه پزشک در این بخش بیماران را ویزیت خواهند کرد. مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه افزود: در ایام نوروز

اختصاصی کرونا

کد خبر : 89776
تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۰

کرونا :

آمادگی حوزه سلامت کهگیلویه جهت خدمات دهی به مسافران نوروزی

سید منصور تقوی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه اظهار کرد: در راستای ارائه خدمات درمانی مطلوب به مراجعه کنندگان اورژانس بیمارستان امام خمینی (ره ) دهدشت، پیش‌بینی‌های لازم صورت گرفته و تعداد سه پزشک در این بخش بیماران را ویزیت خواهند کرد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه افزود: در ایام نوروز مطب‌های پزشکان در تمامی رشته‌ها در سطح شهر دهدشت به صورت شیفت‌بندی شده دایر بوده و آماده ارائه خدمت به بیماران هستند.

وی از خدمات‌دهی شیفت‌بندی شده تمامی داروخانه‌های سطح شهر دهدشت، دندانپزشکی‌ها، آزمایشگاه‌ها و مراکز رادیولوژی خبر داد و گفت: مرکز خدمات جامع سلامت شهری شهید بهشتی واقع در ابتدای خیابان سپاه در شهر دهدشت و مراکز خدمات جامع سلامت شبانه روزی شهرهای دیشموک، قلعه رئیسی و سوق در مناطق تابعه شهرستان آماده ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم و مسافران نوروزی هستند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه بیان کرد: گشت های نوروزی گروه مهندسی بهداشت محیط و حرفه ای مرکز بهداشت کهگیلویه در راستای تشدید نظارت های ویژه ی این ایام به صورت شبانه روزی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، رستورانها و کافه باغ ها و اماکن تفریحی و گردشگری بازدید به عمل آورده و با متخلفین احتمالی برخورد قانونی لازم صورت خواهد گرفت.

وی  ضمن تاکید بر این موضوع که ارائه خدمات شیفت بندی شده بخش خصوصی در  حوزه سلامت شهرستان کهگیلویه در ایام نوروز برای اولین بار در این شهرستان صورت می‌گیرد اظهار کرد: با توجه به آمار بالای مسافران نوروزی در سطح شهرستان و شیوع آنفلوآنزای فصلی، مردم و مسافران نوروزی می‌توانند جهت پیشگیری از افزایش شیوع این بیماری به علت ازدحام زیاد جمعیت، علاوه بر اورژانس بیمارستان، به مطب‌های خصوصی فعال در سطح شهر دهدشت مراجعه کنند.

تایید صلاحیت 96 درصدی داوطلبان ششمین دوره انتخابات سازمان نظام پرستاری
دنبال کنید

انتهای پیام/۸۲۰۳۵


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi